Share
Tweet
Share
Send to friend

Postoji 10 tipova kolega. Kojoj skupini pripadate?

Psihologinja otkriva koji su tipovi najpopularniji, a koje ostali radije izbjegavaju.

Postoji 10 tipova kolega. Kojoj skupini pripadate?

Neke kolege volite, drugi vam nisu dragi. A psihologinja Lynda Shaw zna i zašto. U svom istraživanju otkrila je kako se ljudi na poslu mogu podijeliti u deset kategorija. Ujedno je definirala i koji su od njih najpopularniji, a koji nisu omiljeni među kolegama. 

  • Varalica – ovaj tip se ne ističe mnogo, ali uvijek napravi posao. Voli igrati na sigurno i neće se izlagati rizicima samo kako bi zaštitio sebe.
  • Pričalica – on stalno nešto ima reći i ne gasi se. U uredu, u kuhinji… Ovaj tip u svakom trenutku zna što se događa na poslu jer je stalno u toku.
  • Komedijaš – uvijek je u središtu pozornosti i nasmijava sve oko sebe.
  • Radoholičar – prvi dolazi na posao i posljednji odlazi. Posao je njegov život. Mnogi se pitaju i spava li možda u uredu.
  • Veliki govornik – uvijek ćete znati za svaki njegov uspjeh jer on neće prezati pred time da se naglas pohvali.
  • Delegator – to je onaj koji prebacuje posao na druge čim dobije neko zaduženje.
  • Multitasker – nikomu nije jasno kako on uvijek stiže napraviti toliko poslova u isto vrijeme. Što je najvažnije, djeluje kao da ih radi s lakoćom.
  • Sramežljivac – on nije pretjerano društven i uglavnom gleda samo svoj posao.
  • Mikromenadžer – opsjednut je time da uvijek mora biti prvi u svemu. To je čovjek ispred svog vremena.
  • Šarmer – on govori maznim i zavodljivim glasom, može se izvući iz svake situacije svojim šarmerskim nastupom.

Shaw kaže kako najviše poštovanja uživa varalica, koliko god to proturječno bilo, možda zato što zna svaku situaciju prebaciti u svoju korist. S druge strane, kada sretnu na hodniku velikog govornika ili mikromenadžera, većina će kolega okrenuti glavu i otići u drugom smjeru.

Pričalice, koje stalno ćaskaju u kuhinji, drugi su najčešći tip kolega, odmah iza radoholičara, koji žive za svoj posao. S velikim je govornikom najteže surađivati, a za mikromenadžera se smatra da treba najviše podrške kako bi bio produktivan na poslu, piše Daily Mail.

Izvor: Net.hr

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more.