Share
Tweet
Share
Send to friend

Gotovo polovica mladih želi ostati u Hrvatskoj

Gotovo polovica mladih, njih 44 posto, obuhvaćenih projektom "U čem' je problem?" izrazilo je želju da nakon školovanja ostanu u Hrvatskoj.

Gotovo polovica mladih želi ostati u Hrvatskoj

Anketu, odnosno online konzultacije u sklopu projekta Erazmus +, proveo je i organizirao Područni ured Zavoda za zapošljavanje u Sisku s više partnera, kako bi ispitao mišljenja mladih o problemima i izazovima s kojima se susreću u svakodnevnom životu i na tržištu rada.

Projektom su obuhvaćeni mladi iz tri manje razvijene županije, a anketirano je 415 mladih osoba. Gotovo dvije trećine ispitanika je bilo iz Sisačko–moslavačke županije (62,2 posto), a ostali su iz Vukovarsko-srijemske (17,8 posto) i Osječko-baranjske županije (20 posto).

Kako je u petak priopćila voditeljica projekta Štefica Tominović, zanimljivo je da je, unatoč nepovoljnom položaju mladih u navedenim županijama, njih 44 posto izjavilo kako žele živjeti u naselju u kojem trenutačno žive. To, navodi, govori kako vjeruju da mogu u većoj mjeri utjecati na promjene u društvu.

Prema mišljenju mladih, hitno se mora učiniti nešto na većim mogućnostima zapošljavanja mladih, kvalitetnijem formalnom obrazovanju i sigurnosti, jer su upravo te tri stavke istaknuli kao prioritete za povećanje njihove kvalitete života. Rješenje aktualnih problema mladi vide u jačanju poticaja za zapošljavanje nakon školovanja, kvalitetnom obrazovanju koje će biti usklađeno s potrebama na tržištu rada, te pružanju dodatne pomoći pri traženju posla.

Za sve zainteresirane, detaljniji rezultati projekta "U čem' je problem?" obrađeni su u dokumentu "Analiza prioriteta za razvoj politika za mlade u Sisačko–moslavačkoj, Vukovarsko–srijemskoj i Osječko–baranjskoj županiji", a analizu je moguće dobiti u uredima Hrvatskog zavoda za zapošljavanje (HZZ) i Info centrima za mlade u Sisku, Vukovaru i Osijeku. 

Izvor: Politika plus 

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more.