Share
Tweet
Share
Send to friend

ZET karte više se neće moći kupiti u tramvaju, a za tri tjedna uvodi se nova

Građani Zagreba, čini se, konačno su dočekali jednosatnu kartu koju gradonačelnik najavljuje još od prošle godine. Ona će koštati 7, a ne 6 kuna kako je prethodno najavljeno i u prodaju se pušta od 1. srpnja.

ZET karte više se neće moći kupiti u tramvaju, a za tri tjedna uvodi se nova

Kako piše Jutarnji list, ZET-ova karta od 4 kune, kao niti ona od 10 i nova jednosatna od 7, od 1. srpnja prodavat će se samo na kioscima. Oni koji kartu odluče kupiti u tramvaju, morat će ju platiti 15 kuna i to će biti jedina karta koju će vozači moći prodavati. Ovaj novi model, pojasnili su iz Grada, uvodi se jer od cijene svake prodane karte, 20% odlazi vozaču, što je za Grad neisplativo, prenosi Srednja.hr.

"Primjerice, kada vozač proda kartu od 10 kuna, 8 kuna ide nama, a 2 kune ide vozaču. S druge strane, provizija od prodaje karata na kioscima je 4%, što je velika razlika. Ako su građani prelijeni da odu do kioska i kupe papirnatu kartu ili da napune vrijednosnu karticu, koja je zapravo najjeftinija opcija, onda će svoju vožnju, koliko god trajala, platiti 15 kuna u vozilima ZET-a", kazala je za Jutarnji list Mirka Jozić, pročelnica Gradskog ureda za gospodarstvo.

U posljednjih sedam godina prodaja karata kod vozača povećana je za 20%, pa će financijskih benefita, smatraju u Gradu, ova promjena pozitivno utjecati i na koncentraciju vozača, sigurnost, ali i protočnost prometa. U Sindikatu ZET-a protive se ovoj odluci i smatraju da će ova promjena dovesti do negodovanja putnika i povećati napade na vozače te da će putnici izbjegavati plaćanje karata.

"Putnik se od točke A do točke B vozi četiri stanice ili deset minuta, a u vozilima može kupiti samo kartu od 15 kuna, kažu iz sindikata ZET-a, odakle dodaju i kako ‘ljudi nemaju uvjete za kupnju karata na kioscima jer ih na većini stajališta uopće nema", prenosi Jutarnji list.

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more.