Le Meridien Lav, Split hotel dio je najvećeg hotelskog međunarodnog lanca Marriott International koji broji više od 6.000 hotela, te je kao takav garancija visokih standarda poslovanja.
Svoj uspjeh temelje na razvoju svojih zaposlenika i mogućnosti njihovog napredovanja. Ponosni su i na svoj sustav mentorstva gdje zaposlenici imaju priliku učiti od vrhunskih domaćih i inozemnih stručnjaka te vole poticati kreativnost, nove ideje i proaktivnost radnika. Le Meridien Lav po prvi put bit će i jedan od izlagača na ovogodišnjem online Sajmu poslova u turizmu koji traje od 20. do 27. veljače. Iskoristite tu priliku kako bi pogledali ponudu otvorenih radnih pozicija i već ove godine postali član uspješnog tima Le Meridien Lav hotela u Splitu.
Kakve uvjete nudite svoje zaposlenicima?
Kriza je donijela pomak u vrednovanju rada radnika te se sada kristaliziraju poslodavci koji su fer, koji drže do obećanog, koji znaju upravljati i razvijati karijeru radnika, a na radnicima je da takve poslodavce prepoznaju.
Hotel kontinuirano ulaže u svoje radnike putem: akademija, stipendija, treninga, edukacija, timskih aktivnosti, rada korisnog za zajednicu, management programa, škole stranih jezika, programa nagrađivanja, sportskih aktivnosti itd.
Za sezonske radnike od ove godine nudimo, smještaj i naravno plaćena 3 obroka. Mjeseci veljača i ožujak rezervirani su za brojne edukacije, koje se nastavljaju i tokom cijele godine: radimo interne, vanjske ili edukacije kod naših hotela u inozemstvu; imamo trenutno i program stipendiranja mladih talenata sa 16 stipendista. Nastojimo dodatnim ulaganjima u radnike putem raznih programa nagrađivanja poticati izvrsnost, ali prije svega nam je najbitnije održati stvorenu pozitivnu zdravu atmosferu rada poticanu timskim radom, međusobnim poštivanjem kolega i vrlo visoke standarde komunikacije.
Za koje radne pozicije ćete imati otvorene natječaje?
Tvrtka prima oko 280 sezonskih radnika, od kojih se vrlo veliki broj vraća s prethodnih sezona, na što smo posebno ponosni. Otvorene pozicije bit će: recepcioner, bagažist, referent rezervacija, sobarica, čistač, različiti kuharski profili: od pomoćnog kuhara do prvog kuhara; voditelj restorana, konobar, barmen, pomoćni konobar, maser, spasioci na plaži, radnici na bazenu itd.
Što biste istaknuli pod kvalifikacije čiji nedostatak je ujedno i eliminacijski faktor?
S obzirom da smo internacionalna kompanija, znanje stranog jezika, posebice engleskog od presudne je važnosti i ujedno za većinu pozicija koje ostvaruju kontakt s gostima, eliminirajući faktor. No, možda najveća prepreka da započnete svoju karijeru kod nas je stav: nemate li ispravan, pozitivan stav prema poslu, životu, kolegama, teško da ćemo vas prepoznati kao potencijalnu Le Meridien Lav zvijezdu. Lakše nam je trenirati radnika tehničkim vještinama nego mu stavljati osmjeh na lice. Zadovoljan radnik = zadovoljan gost = dobit = zadovoljan vlasnik… čini se jednostavno, zar ne?
Kako izgleda selekcijski proces? Imate li kakav poseban savjet za sve tražitelje posla po pitanju pripreme za Sajam poslova u turizmu?
Selekcijski proces sastoji se od predselekcije kandidata/životopisa te intervjua sa zaposlenikom ljudskih resursa i predmetnim voditeljem odjela, a najčešće je dovoljan jedan razgovor da se krene u međusobnu suradnju. Neke pozicije zahtijevaju i više krugova razgovora i/ili provođenje testiranja kandidata. Sve u svemu, uobičajeno je da se selekcijski postupak završi u dva do tri tjedna.
Savjet je teško davati, no to bi svakako bio pozitivan stav i prethodno ulaganje u sebe: budite svoji i ne bojte se iskazati svoje ideje i prednosti.
Na koje trajanje radnog odnosa zainteresirani kandidati mogu računati?
S obzirom da smo hotel koji radi cijelu godinu i koji ima poprilično dugačku pred i posezonu, naši radnici mogu računati na ugovore od 5 do 10 mjeseci. Posla uglavnom ne manjka. :)