Share
Tweet
Share
Send to friend

Jeste li čuli za nelimitirani godišnji odmor?

Karakterizira ga neograničeni broj dana godišnjeg odmora i koristi ga sve više globalnih kompanija.

Jeste li čuli za nelimitirani godišnji odmor?

Zamislite radno okruženje u kojem sami određujete koliko ćete vremena svake godine provesti na godišnjem odmoru, uzimajući pauzu od svakodnevnih, poslovnih izazova. Jeste li zamislili? E pa upravo takve, po pitanju godišnjeg predaha neograničene uvjete nudi sve veći broj američkih poslodavaca, otkriva Jutarnji.hr.  

Neograničeni godišnji uveli su Facebook, Netflix…
Prema istraživanju Metropolitana, novije generacije zaposlenika upravo taj benefit – nelimitirani godišnji odmor – navode kao jednu od ključnih stavki prilikom odabira novog posla. Ovakav način razmišljanja prepoznale su i podržale neke od najvećih svjetskih kompanija – Netflix, Facebook, LinkedIn i HubSpot - samo su neki od primjera tvrtki koje su uvele neograničeno trajanje godišnjeg.
Uzrok navedenoj promjeni poslovnog modela možemo pripisati općem zaokretu poslovanja, u smjeru uvođenja fleksibilnijih uvjeta rada – mogućnost rada od kuće, prilagodljivo radno vrijeme i opuštenija radna atmosfera. Svi ovi benefiti su itekako na cijeni kod mlađih radnika – milenijalaca – potvrdilo je istraživanje.

Kod nekih se javlja ''strah'' od odlaska na odmor
Iako većina poslodavaca sumnjičavo gleda na ovu promjenu, dosadašnji rezultati su pomalo iznenađujući. Naime, zaposlenici kompanija s neograničenim godišnjim odmorom u prosjeku uzimaju svega 13 dana predodređenih za odmor i uživanje.
''Kada smo uveli sustav nelimitiranog broja dana godišnjeg odmora, brojke su nas šokirale. Ljudi nisu iskorištavali taj model i uzimali više dana, naprotiv, koristili su puno manje slobodnih dana'' – potvrdio je Haje Jan Kamps, izvršni direktor jedne Startup kompanije.

Također, neke kompanije su uočile da je opcija korištenja nelimitiranog godišnjeg odmora kod dijela zaposlenika izazvala neželjene efekte. S vremenom su njihovi djelatnici svojevrsni strah od dolaska na odmor, počeli su ga koristiti sve manje i manje što se negativno odrazilo na njihovu učinkovitost.

Imajući sve navedeno na umu, svaka kompanija bi prije uvođenja novog sustava korištenja godišnjeg odmora trebala dobro razmisliti i procijeniti kakve bi posljedice, negativne i pozitivne, mogao donijeti njihovom poslovanju.

Izvor: Jutarnji.hr

 

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more.