Share
Tweet
Share
Send to friend

Gube li IT-evci interes za zapošljavanjem u Facebooku?

Kompanija se posljednjih mjeseci nosi s problemima – na udaru je nezadovoljnih korisnika, napuštaju je poznati zaposlenici, pod nadzorom su istražnih povjerenstava.

Gube li IT-evci interes za zapošljavanjem u Facebooku?

Rezultati istraživanja 'Poslodavac prvog izbora', koju je petnaestu godinu zaredom proveo portal MojPosao kako bismo doznali koji su poslodavci rada najatraktivniji općoj javnosti, otkrivaju da su privatne tvrtke u stranom vlasništvu – dm, Lidl i Müller, najpoželjniji poslodavci u Hrvatskoj.

Dobar status među sudionicima istraživanja ove tvrtke su zaslužile brigom o zaposlenicima, njegovanjem harmoničnih odnosa, sigurnošću radnog mjesta, društvenom odgovornošću i pružanjem prilika za napredovanje. Naravno, ne smijemo zaboraviti na visinu plaće, koja je u tim tvrtkama u pravilu iznad prosjeka, naročito u sektoru u kojem posluju.

Sve navedene faktore atraktivnosti donedavno je, i to prilično uspješno, kao metodu privlačenja novih, kvalitetnih zaposlenika koristio i Facebook. Međutim, nakon što je godinama slovio za jednog od najpoželjnijih poslodavaca u kojem najbolji svjetski programeri i inženjeri žele raditi, čini se da su sada svi problemi koji su unazad godinu dana zadesili Zuckerbergovu kompaniju, ostavili traga i na zapošljavanju novih ljudi, prenosi portal Zimo.

Sve teže pronalaze zaposlenike

Problemi su počeli nakon što su informacije o skandalu s Cambridge Analyticom izišle u javnost. Kompanija se našla na udaru nezadovoljnih korisnika, ali i istražnih povjerenstava, počeli su ih napuštati neki poznati zaposlenici, dok je dio korisnika počeo pozivati na brisanje Facebooka.

Službenih informacija i potvrda još uvijek nema, ali CNBC, pozivajući se na informacije osoba iz ljudskih resursa i onih koje su radile na zapošljavanju novih ljudi u kompaniji, piše da je broj osoba koje prihvaćaju posao u Facebooku u velikom padu. To se pogotovo odnosi na mlade koji su tek diplomirali – dok je tijekom 2017. i 2018. prosječno 85 posto novih diplomanata prihvaćalo posao u Facebooku, krajem prošle godine taj je udio pao na između 35 i 55 posto. Slična je situacija i za pozicije poput softverskih inženjera na kojima je ranije 90 posto kandidata prihvaćalo Facebookovu ponudu za posao, a početkom ove godine ta je brojka pala na samo oko 50 posto.

To nije jedini problem Facebooka – navodno se sve više zaposlenika raspituje o poslovima u drugim tehnološkim kompanijama te dio njih namjerava napustiti Zuckerberga i sreću i novac potražiti u uredima konkurenata u Silicijskoj dolini.

Iz Facebooka su izjavili kako su iznesene brojke potpuno pogrešne, ali novinar CNBC-a koji je prvi objavio ovu priču tvrdi da je sve napisano – istinito.

Izvor: Zimo.hr, CNBC

 

 

 

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more.