Share
Tweet
Share
Send to friend

ZET: Počinje produljenje pretplatnih karata i pokaza za 2019./2020.

Zagrebački električni tramvaj od utorka, 20. kolovoza, započinje s produljenjem postojećih ili izradom novih pretplatnih karata za javni gradski prijevoz, učenicima osnovnih i srednjih škola, kao i studentima, za novu školsku i akademsku godinu 2019./2020

ZET: Počinje produljenje pretplatnih karata i pokaza za 2019./2020.

ZET podsjeća i kako su prošlogodišnje učeničke pretplatne karte valjane do 30. rujna.

Napominje se i kako su studentski statusi valjani do 31. listopada, a daljnje produljenje profila za sve korisničke skupine je preduvjet za kupnju mjesečnih ili godišnjih kupona.

Učenici koji već imaju ZET karticu ne trebaju izrađivati novu, no trebaju produljiti učenički status i to na bilo kojem prodajnom mjestu ZET-a, uz ovjereni obrazac Zahtjeva, a studenti mogu već sada temeljem elektroničke baze (ISAK) produljiti svoj studentski status.

Produljenje statusa se ne naplaćuje niti je potrebna nova fotografija (pod uvjetom da je fotografija primjerena godinama starosti), već se prilikom dolaska na prodajno mjesto ažuriraju podaci na postojećoj kartici korisnika.

Prateći suvremene modele poslovanja, a s ciljem podizanja učeničkih i studentskih standarda, za učenike od 2. rujna, a za studente od 20. kolovoza, bit će omogućeno i znatno jednostavnije produljenje postojećih pretplatnih karata za javni gradski prijevoz, koje će se moći obaviti na svim prodajnim mjestima ZET-a, kao i kioscima ugovornih partnera (Tisak i iNovine).

Tako će produljenje profila na pretplatnim kartama, zahvaljujući informatičkoj povezanosti s elektroničkom bazom podataka učenika osnovnih i srednjih škola (e-Matica), kao i sa studentskom elektroničkom bazom (ISAK), biti omogućeno polaznicima onih obrazovnih institucija koji se nalaze u sustavima, odnosno pravovremeno ažuriraju podatke za nadolazeću školsku ili akademsku godinu i to bez prethodnog ovjeravanja Zahtjeva ZET-a u tajništvima obrazovnih institucija.

Izvor: poslovni.hr

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more.