Share
Tweet
Share
Send to friend

Navike koje ostavljaju dojam neprofesionalnosti

Kašnjenje na posao, manjak strpljenja i konstantno žaljenje dio su popisa.

Navike koje ostavljaju dojam neprofesionalnosti

Svatko od nas ima svoje dobre i loše navike. Neke od njih nesvjesno radimo i izvan svog doma. Međutim, nisu sve navike dobro prihvaćene među našim kolegama i nadređenima. Donosimo neke navike zbog kojih na vašem radnom mjestu možete djelovati neprofesionalno, prenosi poslovni puls.

Nestrpljivost

Nestrpljivost nije odlika dobrih zaposlenika. Čak i kada se vaši kolege ili klijenti ponašaju neodgovorno, tome biste (barem u početku) trebali pristupiti smireno i pristojno. Zbog nestrpljivosti često možete ostaviti dojam nezadovoljne i frustrirane osobe, a s osobom takvih karakteristika nitko neće poželjeti surađivati.

Kašnjenje

Kašnjenje je jedna od prvih stvari koju će drugi primijetiti i nešto što si u poslu nikako ne biste smjeli dozvoliti. Svi ćemo, naravno, s vremena na vrijeme zakasniti, javni prijevoz može kasniti, a automobil se pokvariti, može se dogoditi neka druga situacija koju nismo mogli predvidjeti. Život je jednostavno takav. Međutim, ako konstantno kasnite bez opravdanog razloga, nadređeni će početi sumnjati u vašu odgovornost te se početi pitati zaslužujete li stvarno mjesto u tvrtki.

Konstantno žaljenje

Svi, naravno, imamo loše dane o kojima želimo pričati s drugima. Ali postoji onaj kolega s kojim rad postaje zaista iscrpljujuć. Znate ga – ništa mu ne odgovara, konstantno prigovara i implicitno sugerira da nadređeni ne znaju ništa o svom poslu.

Oni djeluju uglavnom ispod nivoa menadžmenta i može ih se usporediti s krovom koji prokišnjava. Iritantni su, ali čini se da ne nanose veliku štetu, sve dok vam jednog dana ne stvore jednu veliku rupu. Osobe koje stalno prigovaraju u stanju su zaraziti radno okruženje svojom negativnošću i stvaranjem sumnje u umovima drugih članova tima.

Neprimjereno izražavanje

S vremena na vrijeme se svi naljutimo. Ali pažljivo birajte riječi kada dođe takav dan. Izbjegavajte psovke i vrijeđanje drugih. Ako vam neki nepimjereni izraz “izleti” obavezno se ispričajte i nastojte da se više ne ponovi. Ovo posebno vrijedi ako se to dogodi u prisustvu klijenata ili nadređenih osoba.

Neurednost

Vaše bi radno mjesto trebalo biti uredno. I pritom ne mislimo samo na radni stol, već i na čajnu kuhinju i bilo koje drugo mjesto koje dijelite s ostalim zaposlenicima. Ostavljanje smeća i prljavog posuđa stvara sliku arogantne osobe koja nema razumijevanja prema drugima.

Izvor: poslovni puls

Najnovije oglase, vijesti i savjete iz svijeta tržišta rada potraži i na MojPosao LinkedIn profilu!

 

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more.