Share
Tweet
Share
Send to friend

HEINEKEN Hrvatska drugu godinu zaredom među najpoželjnijim poslodavcima u Hrvatskoj

Jednom godišnje provode istraživanje organizacijske klime, potiču zaposlenike na davanje sugestija, a najbolje ideje implementiraju i nagrađuju.

HEINEKEN Hrvatska drugu godinu zaredom među najpoželjnijim poslodavcima u Hrvatskoj

HEINEKEN Hrvatska drugu je godinu zaredom nagrađen certifikatom Poslodavac Partner vodeće konzultantske tvrtke SELECTIO, koja taj certifikat dodjeljuje tvrtkama koje dosežu standarde izvrsnosti u upravljanju zaposlenicima. U odnosu na prošlu godinu, HEINEKEN Hrvatska je dodatno poboljšao svoje HR procese i ostvario impresivnih 96% ukupno mogućih bodova, time potvrdivši stratešku važnost i proaktivni odnos svoje HR funkcije prema izazovima tržišta te prema potrebama zaposlenika. Certifikat je predsjedniku Uprave Odinu Goedhartu i direktorici prodaje Romini Ivančić uručio Aleksandar Zemunić, član Uprave tvrtke SELECTIO.

„Ponosni smo na još bolji rezultat koji smo ostvarili u našoj drugoj godini certificiranja. Ovo je dokaz visokih standarda procesa ljudskih resursa u našoj kompaniji, ali i odraz naše inovativnosti, predanosti i kulture. Široka lepeza te raznolikost benefita, kao i ulaganja koje pružamo našim zaposlenicima, svakako se odražavaju i na ugodnu atmosferu. Niska stopa fluktuacije te izrazito visoki rezultati Istraživanja klime, posebno u domeni timskog rada i odnosa s nadređenima, kao i činjenica da je 91% zaposlenika ponosno što rade za HEINEKEN Hrvatska, potvrda su nam se sav trud i ulaganja isplate“, istaknula je Romina Ivančić, direktorica prodaje u HEINEKEN Hrvatska koja je donedavno bila zadužena za ljudske resurse.

„Ovaj certifikat smatram još jednim priznanjem da činimo pravu stvar inzistirajući na angažmanu i razvoju naših ljudi. U konačnici, oni su naš najvažniji diferencijator i izvor konkurentske prednosti“, poručio je Odin Goedhart, predsjednik Uprave HEINEKENA Hrvatska.

HEINEKEN Hrvatska prošle je godine prvi put prošao kroz proces certifikacije i demonstrirao da doista u praksi žive tri načela na kojima se temelji strategija tvrtke – održivo, prirodno i pošteno. Svi zaposlenici uključeni su u transparentan sustav procjene radnog učinka i on je jasno povezan s poslovnom strategijom te nagrađivanjem i obrazovanjem zaposlenika. U proteklih godinu dana, u HEINEKENU su ulagali i dodatne napore u razvoj i usavršavanje svih svojih zaposlenika te su oni tako prosječno sudjelovali u više od 60 sati eksternih i internih edukacija, dok je za edukcije po zaposleniku u prosjeku izdvojeno preko 5900 kn. HEINEKEN također ima sustav internih edukacija koji je u skladu s najboljim svjetskim praksama, pri čemu interni prijenos znanja počinje već tijekom samog onboardinga zaposlenika, a u njemu sudjeluju svi menadžeri. U HEINEKENU Hrvatska usmjereni su na prepoznavanje i razvijanje talenata, a tvrtka općenito pruža podršku i razvoju internacionalne karijere svojih zaposlenika.

HEINEKEN Hrvatska uvijek osluškuje potrebe svojih zaposlenika, a osim što se jednom godišnje provodi istraživanje organizacijske klime, snažno se potiče zaposlenike da daju svoje sugestije za unapređenje poslovnih procesa, dok se najbolje ideje implementiraju, pohvaljuju i nagrađuju. O tome da su kompaniji na prvom mjestu uvijek sigurnost i zdravlje zaposlenika svjedoči i činjenica da su u tvrtki nedavno proslavili 1200 dana bez ozljede na radu, a sugestije zaposlenika se redovito uvažavaju. Primjerice, na sugestiju zaposlenika, radnicima su osigurani personalizirani čepići za zaštitu od buke s posebnim filtrom za propuštanje frekvencije ljudskog glasa. 

Prošle godine je pokrenuta i platforma Stay in motion koja omogućuje zaposlenicima da dijele svoja sportska iskustva i međusobno se motiviraju, a koja je ujedno i glavno mjesto za komunikaciju koja promiče zdravlje i potiče na bavljenje sportom. Pokrenute su i wellbeing radionice PETKOM U 2 na kojima se prolaze teme koje zaposlenicima mogu biti korisne i u privatnom, a ne samo u poslovnom životu, poput upravljanja vlastitim financijama i nošenja sa stresom.

HEINEKEN se rado odaziva i na pozive studentskih udruga i fakulteta te sudjeluje na brojnim konferencijama i projektima gdje dijele svoje znanje o upravljanju ljudskim resursima, osiguravanju zdravlja i zadovoljstva zaposlenika, ali i o tržištu rada i potrebama poslodavaca i posloprimaca općenito.

Trenutno je 67 nositelja Certifikata u Hrvatskoj, Albaniji, Austriji, Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori, Kosovu, Makedoniji, Rusiji, Sloveniji i Srbiji. Projekt Certifikat Poslodavac Partner podržava generalni pokrovitelj portal MojPosao i poslovni tjednik Lider kao medijski pokrovitelj. Više o projektu Certifikat Poslodavac Partner možete doznati na stranici projekta www.poslodavacpartner.org.

 

 

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more.