Share
Tweet
Share
Send to friend

SAFU jedina državna agencija s certifikatom Poslodavac Partner

Svim zaposlenicima su omogućili klizno radno vrijeme, brinu o njihovu zdravlju i potiču korporativno volontiranje.

SAFU jedina državna agencija s certifikatom Poslodavac Partner

Certifikat Poslodavac Partner prvi put je dodijeljen Središnjoj agenciji za financiranje i ugovaranje programa i projekata Europske unije. SAFU je tako postao jedina državna agencija nositeljica ovog prestižnog certifikata te može služiti kao primjer izvrsnosti u segmentu upravljanja zaposlenicima ostalim organizacijama u javnom sektoru. Certifikat Poslodavac Partner predstavlja najveće priznanje HR struke, a od 2005. godine dodjeljuje ga vodeća konzultantska kuća za upravljanje ljudskim resursima, SELECTIO. Tomislav Petric, ravnatelj SAFU, i Tifani Šimunović Boban, pomoćnica ravnatelja za izobrazbu i upravljanje ljudskim potencijalima, primili su certifikat Poslodavac Partner od Aleksandra Zemunića, člana Uprave tvrtke SELECTIO.

 „Certifikat Poslodavac Partner predstavlja uspješnu valorizaciju našeg truda  kada su u pitanju ljudski potencijali i sve ono što SAFU njeguje u temeljnim vrijednostima kada su u pitanju naši zaposlenici. Svjesni smo kako su upravo naši djelatnici zaslužni za uspješno ugovorene i realizirane vrijedne financijske projekte. Njihova odgovornost i pristup poslu čine uspješno poslovanje SAFU-a i stoga se trudimo, u sklopu mogućnosti, olakšati im profesionalni angažman i uskladiti ga s obiteljskim životom.  

Iza ovog postignuća stoji više od 10 godina sustavnog rada na razvoju ljudskih potencijala u SAFU. Pokazali smo da se i u situacijama javnih službi koje imaju određene norme i pravila koji sustav javne uprave propisuje može raditi na razvojnim projektima, digitalizaciji procesa i općenito stvaranju ugodne klime za rad. Iznimno smo ponosni na veliki program  tzv. in-house edukacija koje naši iskusni  stručnjaci  provode za svoje kolege, kao i na različite projekte iz područja ljudskih potencijala koje smo do sada proveli. Svakako jedan od najvažnijih je bio i digitalizacija prijava na natječaje za zapošljavanje koja kandidatima omogućava prijavu on-line bez ikakvih dodatnih troškova i ubrzava sam proces selekcije, po čemu smo također prvi među javnim službama“, izjavio je ravnatelj SAFU-a Tomislav Petric. 

U procesu certifikacije, SAFU je demonstrirao dobru organiziranost i pozicioniranost funkcije ljudskih resursa, a najviše ocjene postignute su u području koje se odnosi na regrutiranje i selekciju, zahvaljujući, prije svega, kvalitetnom nadzoru procesa regrutiranja i selekcije, podržanom raspisanim procedurama i uputama te transparentnosti cjelokupnog procesa zapošljavanja. SAFU je također pohvaljen za svoj kvalitetan sustav kompetencija te za svoje izvrsne prakse vezane za odnos prema zaposlenicima i natprosječna ulaganja u edukacije i usavršavanja za koja SAFU maksimalno učinkovito koristi namjenska sredstva iz Operativnog programa Konkurentnost i kohezija.

Primjerice, svim zaposlenicima omogućeno je klizno radno vrijeme, kako bi im se olakšalo održavanje balansa između privatnog i poslovnog života, a organizacija brine i za zdravlje zaposlenika, pa ih se tako, među ostalim, potiče i na sudjelovanje u sportskim akcijama za koje SAFU snosi troškove sudjelovanja.  SAFU u prosjeku dvaput godišnje organizira korporativno volontiranje, u sklopu kojega su zaposlenici dosad volontirali za udruge koje brinu o djeci i mladima, te za udruge koje brinu o napuštenim i odbačenim životinjama i za domove za starije osobe. Također, svake godine se u vrijeme Božića organizira i humanitarna akcija u kojoj sudjeluju svi djelatnici čime SAFU nastoji dati svoj doprinos boljitku zajednice u sklopu koje djeluje.

Projekt Certifikat Poslodavac Partner pokrenut je s misijom promoviranja kvalitetnog upravljanja ljudskim resursima te je do sada u njemu sudjelovalo više od 100 organizacija. Certifikat Poslodavac Partner je neovisno priznanje struke koje se dodjeljuje organizacijama na temelju ocjene razvijenosti praksi upravljanja zaposlenicima u pet glavnih područja: Strategiji, Regrutiranju i selekciji, Upravljanju učinkom, Usavršavanju i razvoju te Odnosu prema zaposlenicima. Kako bi zadovoljila standarde Certifikata, kompanija mora imati najmanje 75% ukupnih mogućih bodova, ali i najmanje 70% bodova u svakom od 5 ocjenjivanih područja.

Trenutno je 67 nositelja Certifikata u Hrvatskoj, Albaniji, Austriji, Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori, Kosovu, Makedoniji, Rusiji, Sloveniji i Srbiji. Projekt Certifikat Poslodavac Partner podržava generalni pokrovitelj portal MojPosao i poslovni tjednik Lider kao medijski pokrovitelj. Više o projektu Certifikat Poslodavac Partner možete doznati na stranici projekta www.poslodavacpartner.org.

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more.