Share
Tweet
Share
Send to friend

MERKUR Osiguranje: naše iskustvo kriznog (COVID-19) upravljanja

Cijelo gospodarstvo se našlo u novoj situaciji uzrokovanoj COVID-19 virusom. Shodno tome odlučili smo pitati naše poslodavce kako se nose s izazovima upravljanja ljudima u jeku globalne pandemije. Donosimo intervju s tvrtkom MERKUR Osiguranje:

MERKUR Osiguranje: naše iskustvo kriznog (COVID-19) upravljanja
Kako ste se organizirali u novonastaloj situaciji?
 
Prateći razvoj situacije, kako bismo minimizirali posljedice novonastale situacije, a u cilju zaštite naših zaposlenika  i osiguravajući kontinuitet poslovanja te uslugu prema našim klijentima, prošli tjedan smo organizirali sastanak kriznog stožera te dogovorili sljedeće korake:
 
dio djelatnika smo preselili na novu lokaciju
za dio djelatnika smo organizirali rad od kuće, posebno za kolege iznad 55 godina, kao i kolege koji imaju djecu vrtičke dobi ili u nižim razredima osnovne škole, vodeći računa da imamo pokrivenost u svim sektorima 
za preostali dio djelatnika koji dolaze na posao smo pripremili sustav da su slučaju neke nove situacije osposobljeni za rad od kuće
privremeno smo zatvorili ured u Pazinu iz mjera predostrožnosti i prema uputama lokalnih nadležnih službi
u uredima i prodajnim mjestima smo uveli dežurstva s jasnim uputama zaposlenicima, ali i klijentima 
komuniciramo putem društvenih mreža i naše web stranice klijentima da ukoliko  ne moraju, ne izlažu se nepotrebno te sve potrebno odrade online iz sigurnosti vlastitog doma
 
Možete li nam navesti svoje primjere kriznog komuniciranja unutar tvrtke? Tko vodi komunikaciju, direktor ili HR ili neka druga odgovorna osoba?
 
Navedenim planom definiran je voditelj kriznog tima koji je u našem slučaju Direktor sektora upravljanja rizicima i ta osoba obavlja i krizno  komuniciranje unutar tvrtke. Svi članovi kriznog tima i kriznog stožera, pozvani su aktivno predlagati procese i mjere koje su neophodne za nastavak redovnog poslovanja.
 
Što ste poduzeli po pitanju sigurnosti svojih zaposlenika?
 
Sigurnost naših zaposlenika nam je izuzetno važna, stoga radi njihove sigurnosti, a kako bismo bili na usluzi našim klijentima, dio zaposlenika smo organizirali da obavljaju svoj posao od kuće, dio zaposlenika smo preselili na drugu lokaciju,  a dio zaposlenika u smanjenom broju je u uredima. 
 
Također, radi sigurnosti klijenata komuniciramo putem naših društvenih mreža i web stranice i upućujemo klijente da u ovim trenutcima, radi vlastite sigurnosti koriste mogućnosti digitalne tehnologije te ih pozivamo da sve što je potrebno odrade online. Naši djelatnici putem kontakt centra su im također za sva pitanja na raspolaganju, kao i dežurni djelatnici u našim uredima.
 
Kakvo je psihičko stanje vaših zaposlenika te njihova reakcija na situaciju oko pandemije?
 
Naši zaposlenici razumiju situaciju i aktivno sudjeluju u predlaganju mjera koje mogu pomoći i olakšati redovno poslovanje u novonastalim uvjetima. Svi smo vrlo oprezni i pridržavamo se uputa danih od nadležnih službi (udaljenost zaposlenika i radnih stolova na više metara, dezinfekcijska sredstva postavljena na nekoliko mjesta u uredima, izbjegavanje okupljanja i svakako pridržavanje najviših higijenskih standarda).
 
Kakva su vaša očekivanja po pitanju naredna tri mjeseca?
 
Imajući na umu iskustvo Kine koja je  prošla najtežu borbu s pandemijom izazvanom koronavirusom, kroz nekoliko mjeseci očekujemo normalizaciju poslovanja ne samo u Hrvatskoj već i u cijeloj Europskoj uniji, no svakako s obzirom na to da radi se o svjetskoj pandemiji koja nažalost pogađa sve segmente poslovanja, zasigurno da će se  još jedno vrijeme osjećati posljedice. 
 
Važno je za sada da iz ovoga izađemo zdravi i pozitivni, a oprezom i pridržavanjem uputa stručnih službi možemo doprinijeti tome.
 

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more.