Share
Tweet
Share
Send to friend

Jeste li čuli za 'zoom' košulju?

Poslovni dress code je posljednjih mjeseci doživio promjene.

Jeste li čuli za 'zoom' košulju?

Radom od kuće poslovne odjevne kombinacije postale su opuštenije, no neki trendovi mogli bi se zadržati i nakon povratka u ured.

Kako piše Poslovni puls, samo 10% ljudi odijeva se za rad od kuće na početku dana, a kasnije se presvuče u udobniju odjeću.

Naime, s pojavom virtualnih videokonferencija kao jedinim kontaktom s kolegama, odjevni predmet koji je postao najvažniji je tzv. „Zoom košulja“. Prema Urban Dictionaryju, riječ je o „košulji koja se nalazi na naslonu radne stolice kako bi brzo bila dostupna za videokonferencije“. Nedavna anketa LinkedIna otkrila je da 42% osoba posjeduje takvu košulju.

„Omogućuje vam da izgledate profesionalno na kameri bez da cijeli dan sjedite u odijelu“, tvrdi Rupert Wesson, direktor Debrett’sa.

„Formalno odijevanje pomaže vam izgledati i osjećati se uglađenije, a njime se i komunicira poštovanje prema drugima. Istraživanje je utvrdilo da su zaposlenici bili produktivniji kada je bilo dopušteno ležernije odijevanje. „Majica za Zoom“ podržava ovu ideju.“

Pandemija je promijenila ideje o tome što odjenuti, usredotočujući se na jednostavnost. “Outfit of the day” kultura više nije relevantna u novom normalnom.

„Može se reći da dress code već neko vrijeme postaje sve opušteniji“, kaže Charlie Teasdale, stilski direktor magazina Esquire. Dodao je i da su financijske institucije većinu zaposlenika oslobodile odijela i kravata.

Izvor: poslovni puls

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more.