Share
Tweet
Share
Send to friend

Od FROP-a do Marketinga

Kolegica Mateja svoju je priču kao dio MojPosao tima počela pisati u Odjelu financija, računovodstva, općih i pravnih poslova, a zahvaljujući želji za novim izazovima danas je ponosna članica ekipe Marketinga!

Od FROP-a do Marketinga

Svaki početak je težak, a pronalazak novog posla spada u kategoriju posebno izazovnih životnih poglavlja. 

Nakon popriličnog broja poslanih molbi i mnoštva obavljenih razgovora, bitno je odabrati najbolju ponudu. Tako je bilo i u mom slučaju.

Nakon što sam ranije već prihvatila jednu ponudu, stigao je poziv za rad u tvrtki Tau On-line. Moram priznati da nije bilo puno razmišljanja, zahvalila sam se na prethodnoj ponudi i prihvatila posao Poslovne tajnice/Recepcionistice na portalu MojPosao.

Pitate se zašto? 

Zato što se na samom razgovoru za posao osjetila dobra “vibra” u firmi. 

Obično me moja intuicija nikad ne vara, a tako je bilo i ovaj put. Razgovor za posao je bio otvoren, poslovan i zanimljiv. 

Saznala sam što se sve od mene očekuje, što mi se nudi, a istovremeno mi je iskomunicirana i mogućnost napredovanja što je bio ključan trenutak koji me potaknuo da prihvatim ponudu i postanem dio MojPosao tima.

Biraj mjesto na kojem možeš učiti, biti bolji, ali i napredovati.

Na mjestu tajnice sam dobila priliku raditi sa svim ljudima u firmi, i to ne samo u Tau On-line nego i u sestrinskim tvrtkama. Rad s velikim brojem ljudi ponekad nije lak, ali svakodnevno donosi brojne prednosti. 

Naučiš kako se nositi sa različitim karakterima ljudi i nekim novim, dotad nepoznatim situacijama, a uz to dobiješ priliku za rad na brojnim projektima. 
Uvijek se nađe netko tko će zatražiti tvoju pomoć i samim time te „uvaliti“ u neki projekt.

U mom (FROP) timu često su to bilo projekti vezani za HR koji su me iznimno veselili, jer sam ja jedna od onih koja „voli ljude“.

Tim FROP donio mi je i ljude koji su osim kolega postali i prijatelji, što je uvijek veliki plus. Kud bolje nego se u firmi osjećati kao doma. Ići na posao nasmijan i jedva čekati ispričati nešto svom kolegi je znak da ćeš se u toj firmi i zadržati, ali i da ćeš za firmu dati najbolje od sebe.

Nakon par uspješno odrađenih HR projekata, dobila sam priliku raditi i na HR daysima. 

HR days su najveća regionalna konferencija koja okuplja vodeće HR-ovce u regiji. Izuzetno bitan projekt koji me „spojio“ s Marketingom.

Radeći na Daysima, naučila sam dosta toga, ali i dobila želju raditi u Marketingu. 

Naime, kako je moja prvotna pozicija bila zamjena za porodiljni ubrzo je došlo vrijeme za razgovor o mojoj „budućnosti“ u firmi. 

Iako smo na razgovorima prolazili „želje i mogućnosti“, npr. opcije poput Računovodstva, moj stav je bio jasan: „Mislim da ću u Marketingu dati najbolje od sebe i vidim se u tom smjeru“.

I… Marketing it is… evo me u Marketingu već osam mjeseci. 

Osam nimalo laganih, „novo normalnih“ mjeseci je donijelo svašta. Nove zadatke, nove ljude, ali i nova znanja. Raditi nešto novo u ovim novim vremenima je izazovno, ali i zanimljivo. 

Marketing je „srce“ firme, uvijek u nekoj gužvi, uvijek svi imaju ideju koju nam proslijede, ali isto tako, uvijek netko od nas povuče da budemo bolji i damo više. 

I to je ono što me motivira - tim mladih ljudi koji puno rade i puno se smiju. 

Radimo iz dana u dan, od projekta do projekta, učimo na vlastitim greškama i veselimo se vidjeti kuda će nas to dovesti i koliko ćemo napredovati.

Zaključak svega: radite ono što volite, u firmi u kojoj ste zadovoljni i držite se svoje intuicije. :-)

Mateja, odjel Marketinga

 

 

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more.