Share
Tweet
Share
Send to friend

COTRUGLI panel: Podrška menadžmenta i ulaganje u ljude ključ su uspjeha u krizi

Predstavnici 4 uspješne regionalne tvrtke podijelili su vlastita iskustva u savladavanju izazova koje je donijela kriza.

COTRUGLI panel: Podrška menadžmenta i ulaganje u ljude ključ su uspjeha u krizi
U organizaciji COTRUGLI Business School prošlog četvrtka održan je panel o ulozi otpornosti u uspjehu tvrtki u nesigurnim i promjenjivim okolnostima.
 
Panel je okupio predstavnike vodećih regionalnih kompanija: Alisa Evsina (HR Director u NIS-u), Gregor Rajšp (HR Director u Pivovarni Laško Union (Heineken International)), Maja Crnjak (Head of Human Resources u Erste Bank Croatia) i Naida Begović Ibraković (HR Director u Veritas Automotive). 
 
Prve teme panela dotaknule su pitanje oporavka nakon krize. Alisa je istaknula kako je NIS uspio zadržati sve zaposlenike i dogovorene poslove. Dok potpunu nadoknadu gubitaka očekuju kroz godinu-dvije, smatraju da će osjećaj sigurnosti među zaposlenicima biti puno teže vratiti. U Veritas Automotiveu proizvodnju su uspjeli vratiti u samo nekoliko mjeseci. No, s obzirom da njihovo poslovanje uvelike ovisi o stabilnosti narudžbi klijenata, svjesni su potencijalnih izazova. 
 
Isto pitanje postavilo se publici te je čak 50% sudionika izjavilo kako su se njihove kompanije značajno oporavile, gotovo do razine prije razdoblja pandemije koronavirusa. Najvažnijim čimbenicima koji doprinose oporavku i otpornosti njihove tvrtke smatraju podršku menadžera i ulaganje u ljude u kriznim situacijama.
 
Kako je osjećaj straha i nesigurnosti i dalje vrlo prisutan među zaposlenicima, u raspravi o otpornosti, ne smije se izostaviti mentalno zdravlje. Gregor je predstavio projekt kojim će njegova tvrtka mjeriti i pratiti otpornost, razinu stresa i osjećaj sigurnosti kod svojih zaposlenika. Maja je naglasila da poslodavac mora preuzeti ulogu pokretača određenih aktivnosti koje pružaju psihološku podršku. „Ako menadžer uspije pružiti osjećaj sigurnosti, zaposlenici će se opustiti i moći će biti lojalni tvrtki“, dodala je Alisa.
 
Kada je riječ o razvoju zaposlenika, u mnogim tvrtkama odvijalo se više treninga i edukacija nego je to bilo planirano početkom godine. Prema Majinim riječima, kriza je potaknula organizacije na preispitivanje formata razvojnih programa i razvoja uopće. Prisilila ih je na pružanje relevantnijeg sadržaja u kraćem vremenu putem različitih kanala, a pokazala je i da će, ako ljudi ne usavršavaju svoje kompetencije, njihove vještine i sposobnosti uskoro zastarjeti.
 
Prije Q&A sesije, panelisti su izdvojili 3 ključna faktora koji će, po njihovom mišljenju, biti temelj za izgradnju daljnje otpornosti i uspjeha. Gregor je uvjeren da je energija ljudi i njihova sposobnost brze prilagodbe ključ uspjeha. Alisa smatra kako se uspjeh krije u agilnosti, prepoznavanju i iskorištavanju novih i u ljudima. Za Naidu su ključni faktori podrška menadžmenta, komunikacija i sposobnost predviđanja opasnosti prije nego što se ona stvarno dogodi. Maja je zaključila diskusiju i istaknula kulturu, infrastrukturu i poslovne procese kao ključne čimbenike uspjeha.
 

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more.