Share
Tweet
Share
Send to friend

Objavljeni najnoviji dobitnici priznanja Izvrsnost u izazovima

Nagrađene su tvrtke koje su tijekom pandemije koronavirusa iskazale visoku razinu brige za svoje zaposlenike.

Objavljeni najnoviji dobitnici priznanja Izvrsnost u izazovima

Konzultantska kuća SELECTIO od travnja 2020. priznanjem Izvrsnost u izazovima nagrađuje one tvrtke koje demonstriraju visoku razinu brige za svoje zaposlenike tijekom pandemije koronavirusa. Cilj priznanja Izvrsnost u izazovima, uz naglašavanje važnosti kvalitetnog upravljanja zaposlenicima, jest poticanje dijeljenja dobrih praksi koje su mnoge kompanije pokrenule tijekom perioda pandemije.

Kako bi neka tvrtka dobila ovo priznanje, mora proći kroz nezavisnu evaluaciju svojih HR praksi, pri čemu se procjenjuju agilnost i prilagodljivost kompanije, organizacija rada u kriznom periodu, komunikacija sa zaposlenicima, inicijative koje su pokrenute kako bi se osigurala zdravlje i dobrobit zaposlenika te tehnološka spremnost tvrtke za nove načine rada.

Najnoviji nositelji ovog priznanja su:

Hrvatska poštanska banka

Lidl Hrvatska 

Optika Anda

Iz HPB-a ističu kako im je u ovom periodu izuzetno važno bilo osigurati fizičko i psihičko zdravlje te sigurnost zaposlenika što su i učinili kroz različite interne inicijative. Provedena je anketa u kojoj su zaposlenici imali priliku izraziti svoje mišljenje o radu tijekom pandemije COVID-19 i dati svoje prijedloge za poboljšanja. Na temelju rezultata ankete provedene su mjere koje zaposlenicima dodatno olakšavaju rad u trenutnim okolnostima, povećavaju produktivnost i unaprjeđuju osjećaj dobrobiti. Uz to, organizirane su radionice psihosocijalne podrške za zaposlenike iz potresima pogođenih područja te im je omogućena isplata pomoći za sanaciju štete na objektima u kojima žive. Iako je primarni fokus bio na brizi o zdravlju zaposlenika, u 2020. godini implementirani su procesi upravljanja radnim učinkom i uvođenja u posao koji omogućuju još kvalitetniji razvoj zaposlenika.  

„Prošla godina bila je izazovna za sve, pa tako i za našu banku. Uloga menadžmenta i Ureda za upravljanje ljudskim resursom bila je u najvećoj mogućoj mjeri podržati naše zaposlenike kako bi se osjećali što bolje, bili sigurni i zdravi te uspješno obavljali svoj posao. Iznimno smo ponosni na sve njih jer su i u ovim izazovnim uvjetima ostvarili jako dobre poslovne rezultate“, ističe Ana Đidara, direktorica Ureda za upravljanje ljudskim resursom.

Pojavom pandemije Lidl je svojim zaposlenicima pravovremeno omogućio svu potrebnu preventivnu zaštitu te od početka ovog perioda kontinuirano prilagođava svoju organizaciju rada i svakodnevne procese. Zadržao je čvrst fokus na dobrobiti zaposlenika, očuvanju sigurnosti radnih mjesta, te osiguranju niza financijskih i nefinancijskih pogodnosti kao što su na primjer uskrsnica, novčana nagrada, božićnica, besplatno cijepljenje protiv sezonske gripe, božićni dar za djecu itd. Također, za zaposlenike koji su početkom pandemije bili u najvećoj mjeri izloženi koronavirusu isplaćena je i dodatna novčana nagrada. Osim u brizi za svoje zaposlenike Lidl se u ovom periodu istaknuo i svojim društveno odgovornim poslovanjem te donirao značajne iznose kako u borbi protiv pandemije koronavirusa tako i za pomoć područjima stradalim u nedavnim potresima. I u ovim izazovnim vremenima, Lidl je još jednom dokazao stabilnost i uspješnost svoga poslovanja, značajnu brigu za svoje zaposlenike i odgovorno poslovanje prema lokalnoj zajednici te time još jednom potvrdio svoj status Poslodavac Partner, čiji je ponosni nositelj još od 2011. godine.

Optika Anda je tijekom izazovnog perioda pandemije svojim inicijativama i odlukama pokazala kako su im zaposlenici zaista na prvom mjestu te su pravovremeno implementirane sve potrebne mjere u svrhu zaštite zaposlenika. Zahvaljujući dobrom vođenju i strateškom upravljanju krizom, zaštićena su radna mjesta, osiguran je kontinuitet poslovanja uz minimalne epidemiološke rizike, ostvaren je osjećaj sigurnosti kod zaposlenika, omogućen je nastavak provođenja edukacija u online formi te su predstavljeni ambiciozni planovi za daljnje širenje poslovanja. Agilnost, tehnološka spremnost i snažna interna komunikacija omogućili su brzu i kvalitetnu reorganizaciju rada u poslovnicama te je fokus ostao na dobrobiti i zadovoljstvu svih zaposlenika. Optika Anda pokazala je da živi svoje vrijednosti kroz društveno odgovorno poslovanje i donacije zdravstvenom sustavu uslijed globalne i nacionalne zdravstvene krize.

 

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more.