Share
Tweet
Share
Send to friend

Otprilike 40 posto zaposlenih u svijetu razmišlja o davanju otkaza

Oko 54 posto zaposlenika osjeća se 'premoreno', a 39 posto njih 'iscrpljeno'.

Otprilike 40 posto zaposlenih u svijetu razmišlja o davanju otkaza

Istraživanje koje je u ponedjeljak objavio Microsoft pokazuje kako je otprilike 40 posto globalne radne snage razmišlja o napuštanju svog posla ove godine, dok nekih 61 posto poslodavaca kaže da trenutno 'napreduju'.

„Sada više nego ikad, ljudi očekuju da njihovi poslodavci i vođe suosjećaju s njihovim jedinstvenim izazovima. Ali poslovni čelnici možda nisu u kontaktu s onim što njihovim zaposlenicima zapravo treba“,  pokazuje Microsoftovo istraživanje, prenosi 24 sata

Anketirano je više od 30.000 ljudi u 31 zemlji i analizirano milijardu poruka i statusa o radu putem Microsofta 365 i društvene mreže za karijeru - LinkedIn. Također su otkrivene velike razlike između nepovezanosti uprave i radnika. Anketirani poslovni čelnici - od kojih je većina izjavila da 'napreduju' - su uglavnom milenijalci ili iz generacije X, informatički radnici koji idu dalje u svojoj karijeri.

U međuvremenu, zaposlenici koji su rekli da 'preživljavaju' ili se bore s iscrpljenošću su oni koji su u braku (54 posto), zaposlene majke (56 posto), generacija Z (60 posto), zdravstveni radnici - na prvoj liniji (61 posto), novi zaposlenici zaposleni manje od godinu dana (64 posto) i samci (67 posto).
Izvještaj zaključuje da će se ovi fleksibilni radni aranžmani uzrokovani pandemijom zadržati, pri čemu 73 posto radnika kaže da želi da se fleksibilne mogućnosti rada na daljinu nastave, a 67 posto njih želi više osobnog vremena sa svojim timovima.

„Zaposlenici žele kontrolu gdje, kada i kako rade, i očekuju da će im tvrtke pružiti te mogućnosti“, navodi se u izvješću, upozoravajući da će odluke koje donose glavni menadžeri u narednim mjesecima oblikovati korporativnu kulturu i inovacije, kao i njihovu sposobnost privlačenja i zadržavanja vrhunskih talenata.

Balansiranje između samoprocijenjene visoke produktivnosti i digitalne iscrpljenosti proizlazi iz značajnog povećanja virtualnih sastanaka timova, razgovora tijekom radnog vremena i nakon radnog vremena te više e-mailova, istaknuto je u izvješću.

Oko 54 posto zaposlenika osjeća se 'premoreno', a 39 posto njih 'iscrpljeno'.

Istraživanje se bavi i jedinstvenim borbama generacije Z (onima između 18 i 25 godina). Oko 66 posto generacije Z reklo je da 'samo preživljava ili se muči', navodi se u izvještaju te se ističe kako je vjerojatnije da će mladenačka generacija osjetiti utjecaj izolacije zbog pandemije koronavirusa, boriti se s motivacijom na poslu, a nedostajat će im i financijska sredstva za stvaranje odgovarajućeg kućnog ureda za rad od kuće.

Izvor: 24 sata 

 

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more.