Share
Tweet
Share
Send to friend

Svaki treći radnik 'zoom' sastancima prisustvuje u pidžami, a svaki deseti pritom ne nosi njezin donji dio

Istraživanje je također otkrilo kako je čavrljanje s kolegama ono što nam nedostaje iz uredskog života.

Svaki treći radnik 'zoom' sastancima prisustvuje u pidžami, a svaki deseti pritom ne nosi njezin donji dio

Gotovo trećina ljudi koji rade od kuće na virtualnim sastancima odjevena je u pidžame, a svaki deseti pritom nema njezin donji dio, pokazala je anketa YouGova provedena u Britaniji.

Rezultati ukazuju na to da je 42 posto onih koji rade od kuće "umorno od Zooma", ali samo ih se 14 posto želi vratiti na posao u punom radnom vremenu kad pandemija završi. Svaki peti ispitanik odgovorio je da se ne želi vratiti nikad, prenosi 24 sata.

Istraživanje je provedeno nešto više od godinu dana nakon prvih karantena. 

U anketi je sudjelovalo 2027 radnika na daljinu. Gotovo ih polovica (45 posto) želi balans između rada od kuće i rada u uredu, odnosno odlazaka na posao između jednog i tri dana u tjednu. 

Kao najčešći razlog za to (51 posto) naveli su izbjegavanje putovanja na posao. U 34 posto slučajeva radnici preferiraju fleksibilnije radne sate. 
Dvadeset posto ih želi nastaviti raditi na daljinu jer tako mogu dulje spavati, a 15 posto jer ne moraju nositi formalnu odjeću. 

Čavrljanje s kolegama je ono što im najviše nedostaje iz uredskog života (43 posto), a zasićenost Zoomom, s 31 posto, drugi je razlog za povratak na posao.  

Trideset posto ispitanika priznalo je da virtualnim sastancima prisustvuje u pidžami, 25 posto ih se usput bavilo internetskom kupovinom, a 15 posto ih je za vrijeme sastanka igralo računalne igrice. 

„Istraživanje pokazuje da rad nikad više neće biti isti kao prije pandemije. Zaposlenici traže fleksibilnije i hibridnije radno okruženje koje zadovoljava novu ravnotežu rada i života stvorenu dugim radom od kuće“, kazali su iz YouGova. 

Izvor: 24 sata

 

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more.