Share
Tweet
Share
Send to friend

Hrvatska eLearning agencija eWyse osvojila treće mjesto na globalnom Adobe natjecanju

Ovo je prvo takvo natjecanje na svjetskoj razini.

Hrvatska eLearning agencija eWyse osvojila treće mjesto na globalnom Adobe natjecanju

Da se veliki uspjesi mogu postići i za vrijeme rada od doma, potvrdila je ovih dana hrvatska eLearning agencija eWyse čiji je projekt osvojio treće mjesto na globalnom Adobe natjecanju, pod nazivom Adobe eLearning Design Awards.

Ovo je prvo takvo natjecanje na svjetskoj razini. Naime, sve do sada Adobe je organizirao natjecanja samo unutar Sjedinjenih Američkih Država, tako da jako veseli činjenica da upravo na prvom svjetskom natjecanju tako visoko mjesto ostvaruje jedna hrvatska tvrtka.

O značaju ovog priznanja ne moramo duljiti – Adobe je jedna od najvećih svjetskih softverskih kompanija te se ovdje radi o velikom priznanju struke. Uz Photoshop, za kojeg smo svi čuli te mnoge druge široko poznate alate koje je napravio Adobe, oni su također razvili i Adobe Captivate, alat namijenjen proizvodnji eLearninga.  Pa stoga, dobiti priznanje za izvrsnost od samog proizvođača alata na kojemu je projekt napravljen govori dovoljno o njegovoj kvaliteti. 

Uz projekt eWyse agencije, u konkurenciji je bilo još pedesetak raznih, izuzetno kvalitetnih projekata iz svijeta eLearninga. Uz tako jaku i brojnu konkurenciju, uspjeh je uvijek još slađi.

Projekt kojim je eWyse osvojio treće mjesto koristi 360 tehnologiju (virtualna stvarnost), a tematski nas provodi kroz 7 različitih lokacija Hrvatske i Italije. Naime, u pitanju je Revival projekt kojeg financira Europska Unija te čiji je cilj revitalizacija starih, zaboravljenih povijesnih građevina. Upravo zbog toga je agencija eWyse koristila naprednu 360 tehnologiju – da se pokaže kako moderna tehnologija može pomoći u očuvanju tradicije i starina. Time su omogućili građanima cijelog svijeta da „prošetaju“ zadarskim bunkerima, kaštelanskim podrumima, riječkim utvrdama...

 

 

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more.