Share
Tweet
Share
Send to friend

Savladajte umijeće brižnog vođenja zaposlenika

Vodite računa o iskustvima vaših djelatnika, razvijajte organizacijsku kulturu i potičite raznolikost i uključenost.

Savladajte umijeće brižnog vođenja zaposlenika

Nedavno istraživanje je otkrilo kako polovica radnika zaposlenih u tvrtkama koje ne brinu o iskustvu djelatnika, ne razvijaju kulturu, raznolikost i uključenost, razmišlja o pronalasku novog posla.

Kako se ne biste našli na 'crnoj listi' takvih kompanija, inc.com nudi savjete koji će vam pomoći u svladavanju umijeća tzv. brižnog vođenja vaših djelatnika:

1.Neka se zaposlenici osjećaju važnima

Dok neki čelnici sjede u svojim 'kulama od bjelokosti', mnogi se zaposlenici osjećaju nevidljivo. Suprotno tome, brižni vođa ulaže svoje vrijeme i pažljivo osluškuje potrebe svojih zaposlenika kako bi ih osnažio da daju sve od sebe. Kad ljudi osjete da se njihov rad cijeni, učinit će sve za vas i vašu organizaciju.

2. Potražite veličinu u onima koje vodite

Brižni lideri trude se tražiti, otkrivati i iskorištavati darove onih koje vode. Umjesto da samo daju naredbe, trude se otkriti što mogu učiniti za svoje zaposlenike. Stoga, ne ostavljajte zaposlenike da probleme rješavaju sami jer "brižni vođe se ne boje ući 'u rovove i zaprljati ruke' kako bi prepreke svladali zajedno sa svojim timom".

3. Vodite cijelu osobu

U prošlosti je većina lidera svoje radnike prosuđivala isključivo temeljem učinka na radnom mjestu. Nakon 12 mjeseci rada na daljinu i video poziva, granice između našeg doma i poslovnog života gotovo su nestale, zbog čega osobe koje vodimo više ne možemo promatrati samo kroz prizmu njihove uloge u našoj firmi, nego moramo voditi računa i o njihovim životima izvan ureda.

4. Stvorite 'kulturu slušanja'

U većim organizacijama teže je čuti glas pojedinca. Brižni vođe razumiju da ih provođenje anketa o razini komunikacije u tvrtki i različitih istraživanjima o raznolikosti, jednakosti i inkluziji može dovesti do određene točke nakon koje moraju uložiti dodatan trud kad je posrijedi briga o zaposlenicima. Vaši radnici će uvijek pozorno promatrati koje radnje poduzimate nakon primanja njihovih povratnih informacija, a 'dobitnu kombinaciju' predstavlja fuzija empatije, suosjećanja i djelovanja koja će pomoći vašim zaposlenicima da se osjećaju saslušanima. Tek tada će se osjećati osnaženo i nadahnuto da daju vrijednost vašoj organizaciji.

5. Osigurajte zaposlenicima sigurne prostore

Ankete o angažmanu zaposlenih mnoge zaposlenike ostavljaju nervoznima zbog izražavanja njihovih iskustava i osjećaja. Strah od nekog oblika odmazde ili mikroagresije često sprječava ljude da se u potpunosti otvore. Stvaranje kulture u kojoj će se različitost, uključivanje i pripadnost slaviti, a neće stvariti strah zbog posljedica iznošenja mišljenja, ostavit će neopisivo pozitivan trag na vašoj organizaciji. 

Izvor: inc.com

 

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more.