Share
Tweet
Share
Send to friend

Stoji li dobrota na putu poslovnom uspjehu?

Tko bolje prolazi u radnim okolinama? Dobrice ili zlice?

Stoji li dobrota na putu poslovnom uspjehu?

Lideri pri kreiranju timova često pristupaju kriteriju dobrote, trude se da su ljudi kvalitetnih manira, da su pristojni, da automatski i atmosfera bude baš kako treba, no to nikako nije dovoljno, potrebno je biti ljubazan.

Naime, prema istraživanju, ljubaznošću se iskazuje i poštovanje, a zbog toga 36 posto više zaposlenih pozitivno ocjenjuje svoj posao i njih 44 posto odanije je kompaniji. Dakle, treba odbaciti dobrotu i korektnost te se okrenuti nečemu iskrenijem - ugodnom ponašanju i odnosu prema ljudima.

Ict business donosi tri ključna razloga za takav zaokret.

Dobrota potiče nesigurnost

Kad se dobre osobe suočavaju s nekim tko nije poput njih, skloni su nesigurnosti, povlačenju u sebe i donošenju iracionalnih odluka. Ljubazne osobe, koje znaju kako postupati s ljudima, neće se naći u situaciji da na njih utječe neki vanjski faktor, oni su gospodari sudbine koja ih okružuje. Dakle, konzistentni su i to je bitno za posao.

Dobre osobe žele biti voljene

Iako su osobine dobrih i ljubaznih slične, nisu identične. Motivacija im je nešto drugačija. Dobre osobe paze na reputaciju u svakom trenutku i ponašanje im je često unaprijed određeno, neovisno o onome što se događa. Ljubazne osobe će reći što misle i posao im je u fokusu, ne žele probleme "upakirati" u nešto što nije istina samo da bi ih se gledalo kao dobričine.

Dobrota usporava napredak

Osobe koje su sklone dobrom ponašanju u svakom trenutku, izbjegavaju konflikt, a ponekad je on potreban da bi se stvari pomaknule prema naprijed. Ljubazne osobe će uočiti problem i upozoriti na njega pa u konačnici iskreno navesti što treba dalje.

Zaključak priče je da treba kreirati radno okruženje u kojem se potiče ljubaznost. Naime, ljudi moraju biti tretirani na adekvatan način, no moraju i biti svjesni posla koji rade, odnosno, da je on prioritet. A u poslu ne ide uvijek sve kako treba, ponekad se ne smije od toga okretati glava.

Izvor: ict business

 

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more.