Share
Tweet
Share
Send to friend

Korisna navika: Oduzima svega par minuta, a može koristiti našoj karijeri

Poslovna komunikacija presudna je za uspjeh u poslu, no važno je znati kako je provoditi.

Korisna navika: Oduzima svega par minuta, a može koristiti našoj karijeri

Kada tek krenete na tržište rada, a niste išli na fakultet koji vas je pripremio za njegovu realnost, suočit ćete se s teškom istinom – za uspješnu karijeru potreban vam je networking ili umrežavanje.

To nipošto ne znači da nećete dobiti posao ako ne poznajete određene osobe; to znači da ćete brže napredovati poznajete li ljude unutar svog sektora, ali i izvan njega, te je ujedno i prilika za stvaranje prijateljstava na neočekivanim mjestima, piše zadovoljna.hr.

Umrežavanje podrazumijeva ljude koji stupaju u kontakt, upoznaju se, nastoje zadržati taj kontakt i vjeruju će im prije ili kasnije imati koristi od njega u vidu ponude za novi posao ili vrijednih informacija koje mogu dovesti do novog posla, napretka u karijeru te do posrednog upoznavanja još više novih ljudi.

Tu se ne radi o potezanju veza, nego o umrežavanju od kojeg će obje strani imati koristi. Naime, baš kao što vi možete doći do napretka ili vrijednih informacija, isto to možete ponuditi i drugoj strani. 

Održavajte kontakte i onda kada vam ne trebaju nikakve usluge.

Međutim, ako želite drugoj strani pokazati da vam je uistinu stalo do toga da ostanete u kontaktu te da, na kraju priče, oboje imate koristi od toga, ključna je jedna stvar.

Radi se o slanju poruka onda kada ne trebate nikakvu uslugu, nego kako biste naprosto ostali u kontaktu.

Ako osobe koje su s vama na neki način poslovno povezane (ili mislite da bi vam mogle zatrebati) imate na društvenim mrežama, povremeno im se javite, komentirajte njihove objave ili ih pohvalite za neki njihov uspjeh.

Ako imate njihovu e-adresu, obratite im se tako. Recite im kako ste vidjeli na kojem projektu rade, primjerice, i čestitajte im na tome. Usput nonšalantno navedite na čemu vi trenutno radite i slično.

No pripazite kako ne biste otišli u krajnost te se pretjerano ulizivali. U poslovnoj je komunikaciji važno zadržati dobru mjeru i ukus.

Izvor: zadovoljna.hr

 

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more.