Share
Tweet
Share
Send to friend

Otkrivamo kako ostaviti što bolji prvi dojam na novom radnom mjestu

Dobro izgrađeni odnosi na radnom mjestu jednako su važni kao i produkt vašeg rada

Otkrivamo kako ostaviti što bolji prvi dojam na novom radnom mjestu

Dolazak u novu radnu sredinu istovremeno je uzbudljiv i uznemirujući. S jedne strane, to su izazovi novog posla, nove okoline, a s druge strane riječ o terenu koji može imati čak i neka nimalo ugodna iskustva. Sve to može biti zastrašujuće – ali uz malo pripreme i ne mora bit tako, kaže za Fast Company stručnjakinja za profesionlano savjetovanje Charlotte Lee, a prenosi Privredni.hr.

Ova coaching stručnjakinja s više od 40 godina iskustva na rukovodećim pozicijama ističe kako su dobro izgrađeni odnosi na radnom mjestu jednako važni kao i produkt vašeg rada, stoga je istaknula nekoliko jednostavnih strategija pristupa koje mogu pomoći da se uspješno uklopite u novu radnu sredinu.

Dobra priprema

Pročitajte knjigu Prvih 90 dana od autora Michaela Watkinsa. Zatim, razgovarajte s ljudima koji rade ili su radili u vašoj novoj tvrtki. Razmislite o svom posljednjem poslu: Što ste tamo mogli učiniti bolje?

Napravite plan

Sastavite svoj 90-dnevni plan i to tako da napravite organizacijski grafikon sa što više okvira vaših radnih kolega. Kada se sretnete sa svakim od svojih radnih kolega, stavite kvačicu u njihov okvir i jednu ili dvije stavke koje ste naučili o njima.

Budite angažirani

Budite "prisutni" u svakom trenutku kad razgovarate. Ne gledajte u svoj mobitel pred drugima – pa i ako baš morate neka to bude neprimjetno. Provjerite svoje prezentacijske vještine. Kakav je vaš kontakt očima? Zvuči li vam glas samouvjereno? Je li vaš govor tijela ohrabrujući? Zapamtite, nije važno samo što govorite, već i kako to govorite. Ne zaboravite svoj osmijeh. Obraćajte se ljudima njihovim imenima.

Upoznajte radne kolege

Zatražite od svog menadžera popis članova tima s kojima biste se trebali raditi. Sastavite popis pitanja koja im možete postaviti. Provjerite je li svako pitanje prilagođeno njihovoj ulozi i razini.

Fleksibilnost je dobrodošla

Budite fleksibilni. Ako to nije u vašoj specifikaciji posla, ali bi bilo od pomoći vašem menadžeru i timu, pojačajte to i pokušajte ne brinuti o strogim linijama. Neke stvari koje trebate obaviti mogu biti izvan vašeg djelokruga i zasigurno se o njima nije raspravljalo tijekom vaših intervjua. Budite fleksibilni u pomaganju i recite da.

Promovirajte i druge

Kada dobijete pohvale za dobro obavljen posao, ako je još netko bio uključen, svakako mu odajte priznanje. Na papiru, u e-mailu, kao i usmeno, poput: „Hvala na pohvalama. Ne bih ga mogao obaviti bez...”

Budite ustrajni

Nemojte odustati ako nešto pođe suprotno vašem planu. Zatražite pomoć i savjet. Ljudi vole davati savjete. I ne zaboravite da je 'sutra još jedan dan vjerojatno puno bolji od današnjeg'.

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more.