Share
Tweet
Share
Send to friend

Razmišljate o promjeni posla? Razmislite o promjeni karijere

Odaberite branšu u kojoj ćete raditi, ne novi posao. Ako vas trenutni posao ne ispunjava, hoćete li naći to neko zadovoljstvo i na idućem? Radite li u sektoru koji je zamarajući sam po sebi ili ste pak osoba kojoj ne leži karakter posla kojim se bavite, odgovor je ne.

Razmišljate o promjeni posla? Razmislite o promjeni karijere

Možda radite ono što volite, ali jednostavno vam ne ide? Bez obzira koliko ste oko nečeg strastveni, nije moguće baš sve i za svakog pretvoriti snove u stvarnost. Bez obzira koliko su dobre vaše namjere, ako kupci ne reagiraju na to što prodajete – mijenjajte to što radite, poručuje Barbara Slade Jagodić, vlasnica tvrtke za SEO i content marketing Slade

Škola ili fakultet vas ne definiraju

Dosta ljudi ne radi posao za koji su se školovali. Ja prva. Profesorica sam engleskog i talijanskog, tako stoji na onom skupom papiru. Međutim, tijekom školovanja počela sam raditi kao web novinarka, da bih mijenjala redakcije, došla do pozicije glavne urednice i otkrila – društvene mreže!

Upravo sam preko društvenih mreža uletjela u svijet digitalnog marketinga. Iz novinarskog prebacila sam se u korporativni svijet radeći na online komunikaciji. Osim društvenih mreža, bavila i web projektima. Pa sam otkrila content marketing. Pa SEO optimizaciju web stranica i sadržaja. Pa sad imam svoj biznis, držim edukacije, hodam po konferencijama i uživam u poslu. 

Svim što se bavim nije bilo kad sam studirala. 

Poduzetnici i investitori uvijek su u potrazi za branšama i kategorijama proizvoda koji rastu. A vi ste možda zapeli u nekoj „starinskoj“ branši. Tržište se uvelike mijenja i postoji mnogo novih mogućnosti.

Ako promijenite branšu u kojoj radite, mogućnosti za razvoj su nebrojene. Kao što su mene društvene mreže odvele do optimizacija web stranica i edukacija, tako i da vas promjena branše može dovesti do posla koji je krojen baš po vašoj mjeri.

Na ekonomiji ste? Možda posao u HEP-u nije za vas, možda će vam neki startup pružili više mogućnosti da se razvijate.

Studirate jezike? Ne morate raditi u školi ili biti prevoditelj, sasvim dobro se možete snaći kao content writer.

Završili ste psihologiju? Potraga za analitičarima je ogromna, ne morate predavati gimnazijalcima ili raditi u ljudskim resursima.

Fokusirajte se na branšu koja je u trendu.

Odaberite tvrtku u kojoj biste željeli raditi.

Ne nudi li ta tvrtka neki posao koji odgovara vašim vještinama, nađite bilo kakav posao unutar  branše u kojem se možete vidjeti i penjite se karijerno od tamo.

Ponude li vam posao za koji niste sposobni, poslušajte savjet bivše glavne operativne direktorice Facebooka Sheryl Sandberg:

„Ako vam ponude mjesto u raketi, ne pitajte koje je to mjesto. Samo se ukrcajte.“

Učite. Stalno učite i testirajte.

Uvijek pokušavajte raditi nešto novo, nešto što tek nastaje. Zašto? Jer u mnogim popularnim branšama nastaje gužva u određenom krugu. Bježite od toga što svi rade, nađite nišu u branši koju ste odabrali.

Niše najbolje idu! Specijalizirajte se u nečem i u tome postanite TOP.

Iskoristite momentum koji vam daju nove tehnologije i ukrcajte se na taj vlak ako možete.

 

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more.