Share
Tweet
Share
Send to friend

Kada vas netko drugi put pita kako ste vi mu recite - nevjerojatno. Navika je to koja će vas iznenaditi

Kroz svoje predavanje na temu “The Immersive Employer Brand”, Driessens nam je pokušao približiti tematiku u kojoj je pravi tata mata, a to je employer branding.

Kada vas netko drugi put pita kako ste vi mu recite - nevjerojatno. Navika je to koja će vas iznenaditi

Kako ste? Nevjerojatno! Kako vam je danas počeo dan? Nevjerojatno! Kako vam je na predavanju? Nevjerojatno!
 
Zbunjeni ste? Nije vam jasno što ste upravo pročitali? E, pa tako smo se i mi osjećali na predavanju Johana Driessensa. Na samom početku nikome nije bilo jasno što ovaj čovjek govori. Zašto kontinuirano ponavlja riječ unbelievable, a onda je u samo jednoj rečenici sve otkrio. 
 
“Kada vas netko drugi put pita kako ste, vi mu reci da ste nevjerojatno. Na taj ćete način šokirati svog sugovornika, ali i napraviti podlogu za razvoj komunikacije. S tim odgovorom niste mu otkrili osjećate li se nevjerojatno dobro ili loše, ali ono što ste napravili je šok. Svog ste sugovornika zaintrigirali i zainteresirali”, s velikim entuzijazmom objasnio nam je Johan Driessens CEO, odnosno Enthusiasm Officer i osnivač tHRibe Worlda, jedinstvenog ekosustava HR tvrtki koje su drugačije. Kroz svoje predavanje na temu “The Immersive Employer Brand”, Driessens nam je pokušao približiti tematiku u kojoj je pravi tata mata, a to je employer branding.  

Da je pitanje employer brandinga danas važnije nego ikada prije, mogli smo pročitati na brojnim domaćim i stranim portalima. Tema je to o kojoj svakodnevno raspravljamo i kroz koju pokušavamo pobijediti svoje konkurente.  Ono što nam je Driessens pokušao objasniti je činjenica da bi potragu za najboljim radnicima trebali zamijeniti razvojem sebe kao kompanije kako bi postali najbolji i najpoželjniji poslodavac. Tezu je povezao i s porukama koje smo mogli izvući sa svih predavanja s ovogodišnje HR Days konferencije, poput rada na međuljudskim odnosima i unosu empatije u kompanije. 

“Prije nekoliko godina, kompanije su nove zaposlenike privlačili različitim gadgetima i vrhunski opremljenim prostorima, ali danas takva praksa neće uroditi plodom”, kazao je. 

Danas u ovo turbulentno vrijeme, kompanije radnicima moraju pristupiti na drugi način, a to je putem emocija. Kako navodi, pružanje iskustava i kreiranje uspomena, ono je što će zaposlenici najviše cijeniti. 

“Putem pozitivnih iskustava, druženja i uzajamnog poštovanja kod ljudi razvijate osjećaj pripadnosti. Oni će tada postati vaši najveći ambasadori, vaš najjači marketing”, kazao je.

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more.