Share
Tweet
Share
Send to friend

Njemačka agencija odbija zaposliti pripadnike generacije Z

Pojasnili su svoje razloge.

Njemačka agencija odbija zaposliti pripadnike generacije Z

Trenutne studije pokazuju kako takozvana generacija Z koja ulazi na tržište rada ima potpuno različita očekivanja od svog posla. Mladi rođeni između 1995. i oko 2000. godine, imaju visoke zahtjeve.

Hamburška agencija više ne zapošljava pripravnike generacije Z, pišu njemački mediji. “Ti mladi ljudi imaju ograničenu sposobnost koncentracije, izdržljivosti i sposobnosti uspostavljanja kontakta”, smatra njemački stručnjak.

Stručnjak vidi uzrok slabosti generacije rođene na prijelazu tisućljeća u prekomjernoj zaštiti od strane roditelja. “Roditelji pretvaraju djecu u slabe osobe”, upozorava edukacijski znanstvenik.

Dolaze s popisom želja na intervju za posao

Hamburške se agencije moraju suočiti s raznim poslodavcima koji više ne žele raditi s generacijom Z-e. Hamburški frizer više ne uzima pripravnike – zbog nedostatka poštovanja i strasti. A hamburška start-up tvrtka “Nerdinstrusties” također se suzdržava od zapošljavanja post-milenijalaca.

Iskustvo je pokazalo kako pojedini mladi ljudi donose listu želja na intervju za posao. Jedan od zahtjeva je taj da budu slobodni utorkom i četvrtkom jer od 17:00 sati planiraju ići na jogu, objavio je N1.

“Radnici orijentirani na slobodno vrijeme”

“Orijentacija na slobodno vrijeme povećala se među mladima posljednjih godina”, rekao je jedan hamburški poslodavac. Opisuje radne navike Z generacije: “Doći ću na posao, ali ako mi postane previše stresno, radije ću ga napustiti”.

Sociolozi smatraju da su roditelji krivi za nedostatak zalaganja kod mladih radnika. Znanstvenici idu toliko daleko te generaciju Z kvalificiraju kao “generaciju nesposobnu za život”. „Djeca koja se nikada ne susreću s preprekama ne nauče se samostalno truditi, izdržati sukobe i napetosti. Ali sve su ove stvari zapravo dio zdravog razvoja“, rekao je istraživač.

Trenutne studije pokazuju: Generacija Z radije je nezaposlena nego nesretna na poslu. Čak 56 posto ih je u jednom istraživanju kako će prestati raditi ako posao utječe na njihov privatni život.

Faktor slobodnog vremena

Također, mladi zaposlenici zahtijevaju jasno razdvajanje posla i slobodnog vremena. Gotovo polovica ispitanika ne bi preuzela posao u tvrtki koja ne odgovara njihovim socijalnim i ekološkim stavovima – a za 53 posto post-milenijalaca, faktor “slobodnog vremena” je u središtu njihovih zahtjeva za posao.

Šef tvrtke razljutio se zbog mladih ljudi: “Ako morate ići na jogu nakon šest sati, za nas tu nema pomoći”. Veće tvrtke imaju veću mogućnost da si priušte ispunjavanje ove želje mladih radnika. “Kao mala tvrtka imate drugačiju ekonomsku odgovornost, morate zadovoljiti kupce i također raditi tijekom vikenda”, rekao je šef tvrtke iz Hamburga.

Izvor: N1

 

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more.