Share
Tweet
Share
Send to friend

Ulaganje u radnike se isplati: ”Pozitivan glas o kompaniji bio je razlog moje prijave”

Tko su zapravo prodajni savjetnici, koje su im vještine potrebne, kako počinju te kako izgledaju njihovi prvi radni dani, pokušali smo doznati od Luke Jelčića i Tihomira Mataića iz Harvey Normana

Ulaganje u radnike se isplati: ”Pozitivan glas o kompaniji bio je razlog moje prijave”

Trebam novi televizor, hranu, dobru frizuru, novo računalo, haljinu za doček Nove godine, sastojke za najfiniji božićni ručak, ukrase za bor, novi stol ili pak novu policu koju ću ukrasiti božićnim zvijezdama.

Koliko puta u danu se sjetite kako vam nešto treba? Vjerojatno, puno.

A jeste li ikada razmišljali o tome kako na vašu odluku o kupnji neke usluge ili proizvoda utječu ljudi koji se bave prodajom? Na prvu, vjerojatno, ne. Pa, nismo ni mi. 

Pišući ovaj tekst pokušali smo razmisliti, zašto se odlučimo otići u određenu trgovinu, zašto kupujemo baš taj, specifični proizvod. Istina, dio tajne krije se u navikama, marketingu, ali i ljudima koji nam omiljeni proizvod predstavljaju. Prodavači igraju veliku ulogu u kupovnom procesu pojedinca. Nisu bez razloga jedni od najtraženijih radnika na tržištu rada. Njihov posao ima širok spektar, ulaze u gotovo sve pore poslovnog svijeta i bez njih, mogli bismo reći, potrošači bi bili pomalo izgubljeni. Koja je njihova tajna, tko su zapravo prodajni savjetnici, koje su im vještine potrebne, kako počinju te kako izgledaju njihovi prvi radni dan, pokušali smo doznati od Luke Jelčića i Tihomira Mataića iz Harvey Normana. Ovaj dvojac, prije početka rada u Harvey Normanu nikada se nije susreo s prodajom opreme za dom, no ovdje su dobili priliku za učenje, pronalazak sebe, ali i razvoj svojih znanja i vještina.

“Iskreno, prije prijave na natječaj nisam znao puno o kompaniji, ali ni samom poslu. Od ljudi oko sebe čuo sam samo pozitivne stvari i to je bio razlog moje prijave”, prepričava nam Luka koji je svoju prijavu odlučio osobno odnijeti u poslovnicu.

Smatrao je kako će na taj način pokazati koliko mu je stalo do posla, a u istu ruku htio se, odmah na početku, upoznati s ljudima s kojima će raditi. I njegov trud urodio plodom. Ovaj 21-godišnji mladić u roku od pet šest dana primljen je na posao. 

“Za mene je to bio dokaz da Harvey Norman uistinu pruža priliku svima. Bio sam potpuni početnik i krenuo sam od nule”, pojašnjava.

Korak po korak, edukacija na edukaciju i Luka je u svega mjesec dana polovio konce prodaje i proizvoda s kojima radi. 

“Prvi radni dani bili su mi prilično intenzivi, morao sam savladati puno toga, ali kolege i voditelj punu su mi pomogli u učenju i privikavanju. Uz to imali smo i veliki broj edukacija o samim proizvodima, ali načinu rada”, kazao je.

Kroz sličan proces prošao je i naš drugi sugovornik Tihomir. Za razliku od kolege Luke, Tihomir je i prije dolaska u Harvey Norman imao iskustva u prodaji, ali u jednoj posve drugačijoj branši. Naime, ovaj 47-godišnji prodajni predstavnik odjela namještaja, svoju uspješnu desetogodišnju karijeru u ugostiteljstvu, prije godinu i pol dana odlučio je zamijeniti prodajnom. Bila je to laka odluka, kazao nam je.

“U životu se ponekad zasitiš nekih stvari. Prije sam radio kao regionalni direktor jednog ugostiteljskog lanca, a onda sam shvatio da je vrijeme da povučem ručnu. Tražio sam neko mirnije mjesto”, objašnjava Tihomir te dodaje kako je upravo jedno takvo mjesto i pronašao u Harvey Normanu

“Ovdje mi je lijepo, kolege su odlične kao i voditelji. Imamo super komunikaciju, a posao me opušta. Imam i svoje slobodno vrijeme, godišnji odmor, edukacije, a i normalno radno vrijeme što u ugostiteljstvu i nisam imao”, ističe. 

Edukacije su ključ uspjeha

Naši sugovornici, složili su se kako bez brojnih edukacija koje kompanija nudi, njihova avantura ne bi bila tako jednostavna. Već od prvog radnog dana radnici su u glavnom fokusu Harvey Normana. Svojim zaposlenicima nude veliki broj edukacija, od onih osnovnih - programskih, preko partnerskih edukacija o proizvodima, pa sve do onih prodajnih. Da je tome tako, u nekoliko navrata otkrili su Luka i Tihomir. 

“Na mjesečnoj bazi imamo po nekoliko različitih edukacija. Evo primjerice, mene je kompanija mjesec dana nakon dolaska poslala na edukaciju o klima uređajima kod naših partnera. Isto tako znao sam prolaziti i samostalne edukacije, ako su mi bile potrebne”, kazao je Luka, te dodao kako u svakom trenutku bilo koji zaposlenik od svog voditelja može zatražiti dodatne edukacije iz područja koje ga zanima.

Naravno, sve to ne bi bilo dovoljno kada i radnici sami ne bi pokazali interes za učenjem i nadogradnjom vlastitog znanja. 

“Ja sam osobno išao na sve što se moglo ići. Ponekad sam učio i stvari koje nisu bile u mojoj domeni posla. Trud koji sam uložio u kompaniju, ali i sebe brzo se prepoznao pa sam tako u svega osam mjeseci postao zamjenik voditelja”, pohvalio se Luka. 

Ako se, pak, pita Tihomira edukacija bi trebalo biti još i više.

“Stvarno ih ima puno, ali meni osobno bi bilo draže da ih ima i još. Svaki dan postoji neka nova stvar koju bi čovjek mogao naučiti”, kazao nam je kroz smijeh. 

Mjesto za rast i razvoj

Kako naši sugovornici naglašavaju, Harvey Norman je idealan izbor za sve one koji žele raditi na sebi. Plaće su stimulativne i veće nego kod konkurencije, komunikacija i timski rad su na nivou, uz rad na sebi može se brzo napredovati zbog čega naš duo vidi svoju budućnost u ovoj kompaniji. 

“Ovo je kompanija koja želi ulagati u svoje radnike. Ja sam čisti primjer. Priliku za dokazivanje i rad pružit će svima, od početnika do starijih i iskusnih prodavača. Atmosfera nam je odlična, ljudi s kojima radim su pristupačni i prijateljski nastrojeni”, istaknuo je Luka.

Njegovo mišljenje dijeli i Tihomir koji dodaje kako bi svakom preporučio rad u ovoj kompaniji. 

“Imamo normalno radno vrijeme, opuštenu i normalnu radnu atmosferu, maše mišljenje i inputi se cijene, da se dobro zaraditi, a uz to imate i vremena za sebe”, zaključio je Tihomir.

Inače, ovaj australski lanac namještaja, tehnologije i kućanskih aparata osnovan je 1961. godine, a danas broji više od 300 poslovnica diljem svijeta s preko 15.000 zaposlenih. Svoje poslovnice, osim u dalekoj Australiji, otvorili su i na Novom Zelandu te u Maleziji, Singapuru, Irskoj, Sloveniji i Hrvatskoj u kojoj broje tri poslovnice. A kako bi njihova skladna obitelj postala još i veća, do 3. siječnja 2023. primaju prijave za Prodajnog savjetnika (m/ž), a sve detalje prijave možete pronaći na linku.

Sadržaj nastao u suradnji portala MojPosao i Harvey Normana..

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more.