Share
Tweet
Share
Send to friend

7 stvari koje morate znati o Employer Brandingu

Način na koji tretiramo zaposlenike može imati dalekosežne posljedice na naš imidž u javnosti.

7 stvari koje morate znati o Employer Brandingu
Povezanost poslodavca i zaposlenika smatra se važnim aspektom i za potrošače.
 
Naime, tretman koji poslodavci pružaju svojim zaposlenicima može značajno podići, ali i srozati status određenog brenda. 
 
Potvrđuju to brojna istraživanja, odnosno statistički podaci, a prema Forbesu i LinkedInu ovo je 7 ključnih razloga zbog kojih je nužno voditi računa o Employer brandingu:
 
  1. Čak polovica troškova zapošljavanja i obuke se smanjuje ako tvrtka ima odličnu reputaciju
  2. 55% tražitelja posla odustaje od prijave nakon što su naišli na negativne recenzije o tom poslodavcu
  3. Tvrtke s lošom reputacijom u prosjeku imaju 10% više plaće kako bi nadoknadile employer branding
  4. Visokih 92% zaposlenika radije bi radilo u tvrtki s boljom reputacijom i napustilo svoj trenutni posao
  5. Tri najčešće platforme za širenje glasa o dobrom imidžu poslodavca su web stranice (69%), profesionalne mreže i portali (61%) te društvene mreže (47%)
  6. 59% vodećih recruitera radi na sve značajnijem ulaganju u employer branding i vidi ga kao temeljem opće HR strategije tvrtke 
  7. Nakon što su čuli o lošem tretmanu zaposlenika, čak 64% potrošača prestalo je kupovati usluge ili proizvode od te tvrtke 
Ovi podaci mogu vam poslužiti da osvijestite važnost Employer Brandinga i krenete sa aktivnostima uz koje ćete izbjeći navedene situacije.
 

Ako ne znate kako započeti ili želite nadogradnju svoje trenutne strategije i proširenje Employer Branding kampanja, slobodno nam se javite na oglasavanje@moj-posao.net kako bismo zajedno pronašli najbolje rješenje za vašu tvrtku. 

 
 

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more.