Share
Tweet
Share
Send to friend

Vrijeme je da se zauvijek pozdravimo s izlizanim frazama u oglasima za posao

Floskule, poštapalice i parole poput ‘stimulativna plaća’, ‘poticajna/ugodna radna okolina’ i ‘mogućnost razvoja’ koje ne otkrivaju previše odavna su passe. Vaši potencijalni zaposlenici žele čuti, odnosno pročitati konkretnije informacije.

Vrijeme je da se zauvijek pozdravimo s izlizanim frazama u oglasima za posao

Sigurni smo da ste u reklamama, pogotovo za kozmetiku, primijetili da se navode statistički podaci: 76% žena izjavile su da im je proizvod pomogao, 3 od 4 žene izjavile su da im je koža sjajnija… 

Što mislite, bi li marketing odjeli upotrebljavali te podatke da ne djeluju na kupce? 
 
Zašto onda u oglasima za posao ne biste probali istu taktiku? Jer naposljetku, u oglasima za posao vi morate prodati vašu tvrtku, baš kao što kozmetičke kuće prodaju svoju kremu. 

Idući puta u oglasu za posao probajte staviti umjesto ugodnog radnog okruženja, rečenicu: xy% zaposlenika preporučilo bi našu tvrtku svojim prijateljima i obitelji! Xy% zaposlenika smatra da u tvrtki ima dobre mogućnosti razvoja i napredovanja, prosječna ocjena međuljudskih odnosa u našoj tvrtki iznosi 3,5 od 4! 
 
Naravno, kako biste to mogli napisati, morate imati podatke. 

Ukoliko ih nemate, vrijeme je da se uključite u Pulser – Istraživanje zadovoljstva zaposlenika!

Osim što ćete dobiti povratnu informaciju vaših zaposlenika o stvarnom stanju u kompaniji, ti podaci omogućit će vam da u oglasima za posao komunicirate relevantne informacije! 
 
I ne zaboravite, vaši zaposlenici su vaši najveći ambasadori! 

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more.