Share
Tweet
Share
Send to friend

Otvorena su vrata 12. HR Days konferencije!

U Rovinju se ponovno ispisuju najposebnije stranice u svijetu ljudskih potencijala. U tijeku je 12. HR Days konferencija, dvodnevni rendez-vous regionalne HR zajednice!

Otvorena su vrata 12. HR Days konferencije!

U društvu više od 600 stručnjaka posvećenih razvoju ljudskih potencijala, u bajkovitom Rovinju otvorili smo vrata dvanaeste po redu HR Days konferencije, u organizaciji Alma Career Croatia koji upravlja portalom MojPosao.

Ovogodišnje izdanje okupilo je neke od najboljih predavača iz svijeta ljudskih potencijala, koji će nas kroz dva dana pobliže upoznati s aktualnim temama i trendovima kao što su: upravljanje low performerima, zadržavanje zaposlenika i uloga middle managera u navedenom procesu, primjena umjetne inteligencije u HR-u, jednake plaće za jednak rad, metode otpornosti, i još mnoge druge.

Pozdravnim govorom konferenciju je u ime organizatora otvorila Nataša Pučar, voditeljica odjela prodaje i odnosa s klijentima Alma Career Croatia, koja je svim sudionicima zaželjela toplu, proljetnu dobrodošlicu.

“Bilo da tražite inspiraciju, nova znanja ili primjere dobre prakse HR Days konferencija pravo je mjesto na kojem ćete pronaći sve to. Svake godine pratimo vaše želje i potrebe kako bi vam iz godine u godinu pružili što bolji sadržaj. Upravo iz tog razloga, ove godine očekuje vas dvostruko više radionica, ali i pregršt zanimljivih predavanja i panel rasprava”, istaknula je Pučar prije nego što je mikrofon prepustila prvom keynote govorniku Ronanu Harringtonu.

Vrijeme je za novu poslovnu eru

Ovaj internacionalni i nagrađivani keynote predavač na samom početku konferencije potaknuo nas je na razmišljanje: „Je li došlo vrijeme da preispitamo svoj dosadašnji način rada ili ćemo se prepustiti i dozvoliti da dođemo do burnouta?“

„Izloženi smo sve većoj količini informacija koje često ne možemo procesuirati. Užurbanost, svakodnevni stres, preopterećenost dovodi nas do burnouta. Upravo iz tog razloga više nemamo vremena za kreativni rad. Zarobljeni smo u 'kavezu' kolotečine i navika. Mislimo da nam je dobro jer smo naviknuti na takav tempo, ali pod koju cijenu smo spremni nastaviti raditi na taj način? I ono najvažnije, do kada ćemo moći tako funkcionirati?“, zapitao se Harrington. 

Prema njegovim riječima, korak naprijed moguće je pod jednim uvjetom. Promjene moraju krenuti od vrha. Lideri su ti koji bi trebali napraviti prvi korak i pozitivnim promjenama biti primjer zaposlenicima. 

Na tragu promjena, dan smo nastavili predavanjem dr. Maggi Evans na temu: “Transforming Underachievers & Getting Everyone on the Pitch”. Iskusna konzultantica s međunarodnim iskustvom u različitim sektorima, otkrila nam je kako probuditi skrivene talente i vratiti motivaciju zaposlenicima.

“Kako bi uveli promjene u svoju kompaniju, prvo morate locirati problem. No, nemojte upasti u klopku i napraviti kozmetičke izmjene. Proanalizirajte svoj rad, rad svog tima I kolega. Upoznajte svoje zaposlenike jer jedno tako možete razumjeti njihove potrebe i napraviti zaokret”, kazala je Evans. 

Dobar, loš zao i sve ono između

Kako su naši prethodni predavači rekli, promjene moraju krenuti od vrha, a upravo o tom vrhu i liderima govorili su Debra i Ken Corey. Ovaj simpatični bračni par, svojih 40 minuta posvetili su lošim šefovima. 

„Svi smo se bar jednom u životu susreli s lošim, ali i dobrim šefovima. Zbog nekih smo sumnjali u svoj rad, dok su nam drugi pomogli da se razvijemo i rastemo“, rekla je Debra.

Prema njihovom istraživanju, čak 99,6 % zaposlenika susrelo se s lošim šefovima. S druge strane, 80 % šefova i lidera priznalo je kako su u nekom trenutku svoje karijere bili loši menadžeri i voditelji. Krivi menadžment utječe na loš performans zaposlenika, a s tim se slaže čak 70 % ljudi koji su sudjelovali u njihovom istraživanju, dok je 57 % njih napustilo svoje poslove upravo zbog lošeg vodstva.

„Svaki zaposlenik je individua za sebe, a upravljanje ljudima svojevrsna je umjetnost. Metoda koja je dobra za jednu skupinu ljudi ne znači da će biti učinkovita i na drugima. Lideri moraju biti spremni priznati svoje greške i raditi na njima. Čim priznate da ste negdje pogriješili ili da ne znate kako se postaviti u nekoj situaciji, zaposlenici će vas drugačije gledati, oprostit će vam vaš 'loše' ponašanje i stvorit ćete veće povjerenje“, dodao je Corey.

Zašto se bojimo umjetne inteligencije?

Prvi dio dana zaključili smo jednom od najaktualnijih tema današnjeg tržišta rada – umjetnom inteligencijom. Vječitu bitku o koristi ili opasnosti umjetne inteligencije pokušala je raspetljati Geertrui Mieke De Ketelaere. 

„Ne moramo se bojati umjetne inteligencije. Svi uvijek govore o tome kako će nam AI ukrasti radna mjesta, ali to nije točno. AI nije zamišljen kao alat koji će zamijeniti ljude, već kao alat koji će nam pomoći u našem svakodnevnom poslu“, zaključila je.

Ove godine s nama su i partneri Algebra, Employer Partner i Deep Project te sponzori Somersby i SD Worx Croatia.

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more.