Share
Tweet
Share
Send to friend

Branding na tržištu rada

Brand je jedinstveni i prepoznatljivi simbol, asocijacija, ime ili marka koji služi za razlikovanje konkurentnih proizvoda ili usluga.

Dolazak do pravih kandidata je danas u velikoj mjeri stvar marketinga i branda! O prepoznatljivosti tvrtke ovisi i uspjeh regrutiranja, jer će kvaliteta posloprimaca ovisiti u znatnoj mjeri o percepciji poželjnosti poslodavaca kod najboljih posloprimaca. Na tržištu rada branding je podjednako važan kao i u plasmanu proizvoda.

Kada planirate zapošljavati nove ljude u tvrtki, osnovno pitanje o kojem bi trebalo voditi računa jest: ‘Zašto bi se talentirana osoba željela zaposliti i ostati raditi ovdje?’ Kvalitetni zaposlenici cijene brojne aspekte posla, a među njima su:

• plaća
• zanimljiv/uzbudljiv posao
• zabava
• mogućnost profesionalnog razvoja
• međuljudski odnosi
• interna komunikacija/kultura
• putovanja
• neovisnost
• uspješnost, reputacija i stabilnost tvrtke
• usklađenost posla i privatnog života

Stoga, razmislite kako biste mogli prezentirati i povećati privlačnost tvrtke za nove zaposlenike i tako im ponuditi razloge zbog kojih će odabrati upravo vas kao budućeg poslodavca.

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more.