Nekoć su korporacije razmišljale na slijedeći način: svi zaposlenici trebaju sličiti jedan drugome fizički, ali trebaju i slično razmišljati.
Sve je to stvar prošlosti, kao i mit da različitost premalo utječe na posao.
Pružati priliku ljudima svih nacionalnosti pravilan je potez s etičkog stajališta, a i dobro je za posao. Kompanija može profitirati od multikulturalnosti. Ako Vaša kompanija posluje s Azijom, a jedan od zaposlenika je Azijat, šanse za sklapanje poslova puno su veće, pogotovo ako je Azijat pregovarač ili se samo nalazi u pregovaračkom timu.
Ukoliko Vaša organizacija nema interesa na internacionalnom tržištu, različitost u organizaciji i dalje je potrebna. Ona je važna klijentima, ali i potrošačima.
Jedna kompanija koja se bavi nekretninama saznala je to na najbolniji način: mjesecima se natjecala s drugom kompanijom i na kraju izgubila posao.
To je između ostaloga ispalo skupo, a poslije se pokazalo i zašto. Kompanija koja je pobijedila u svom pregovaračkom timu imala je uključene i žene i muškarce i nacionalne manjine. Kompanija koja je izgubila imala je u pregovaračkom timu samo muškarce-bijelce.
Kompaniju, koja je dala prednost tvrtki koja potiče različitost, činili su većinom muškarci-bijelci koji su cijenili one koji svima pružaju priliku.
S obzirom da su uočili da kompanija koja posluje s nekretninama ne radi na tome da pruži svima priliku, postali su sumnjičavi i odlučili da neće s njima surađivati. Poticanje različitosti je možda prava stvar koju možete napraviti, a ujedno je jedna od ključnih stvari vezanih za posao.
(T.K.)
Izvor:
Monster