Vodeće financijsko–uslužne tvrtke u Kanadi sve češće unajmljuju tvrtke za odnose s javnošću kako bi nadzirali što "utjecajni blogeri", poput novinara, pišu o njihovim tvrtkama.
Iako nadziranje blogera za neke izgleda zlobno, PR stručnjaci tvrde da se takva praksa pokazala dobrom.
Morate znati da blogeri mogu sasvim promijeniti vašu reputaciju kao i reputaciju tvrtke jer ljudi sve češće dobivaju informacije o uslugama i proizvodima tvrtki putem blogova, rekao je predsjednik tvrtke Environics Communications Bruce MacLellan.
Naime, blog danas može pročitati svatko, a pišu ih amateri kao i profesionalci. Također, na blogovima se nalaze razni komentari čitatelja, pa tako i oni koji pišu iz interesa, bilo političkih ili kulturnih.
Statistički podaci pokazuju da je oko 30% do 40% odraslih pročitalo barem jedan blog prošloga mjeseca. Pojašnjava da su blogovi korisni za daljnji posao jer na njima proizvođači mogu svojim mušterijama prikazati "bolju sliku" kompanije.
Blog se može koristiti i interno, unutar tvrtke. Primjerice, izvršna direktorica EBay-a Meg Whitman svakodnevo piše savjete zaposlenicima kako bi im pomogao da se lakše nose sa životnim problemima.
(A.T.)
Izvor:
Toronto Star