Zbog sve jače borbe za najboljim talentima, američke su kompanije svojim zaposlenicima odlučile ponuditi novu pogodnost kako bi išle u korak s novim trendovima i privukle najbolje buduće zaposlenike.
Nova pogodnost za buduće zaposlenike jest zdravstveno osiguranje za kućne ljubimce koje plaća poslodavac, a najčešći oni za mačke i pse.
Prošlogodišnje istraživanje pokazao je kako se broj kompanija koje nude zdravstveno osiguranje za kućne ljubimce svojih zaposlenika, u posljednje tri godine gotovo udvostručio.
Među navedenim kompanijama su i neke od najvećih na svijetu poput HSBC Banka, Viacoma, Forda i Googlea.
Stručnjaci za osiguranja ističu kako ova pogodnost poslodavci ne stvara puno troškova, dok s druge strane čini zaposlenike zadovoljnijima.
I dok je osiguranje najučestalija pogodnost za kućne ljubimce, neke su kompanije svojim zaposlenicima nude čak i više od toga. Tako primjerice nekoliko njih u Velikoj Britaniji omogućava zaposlenicima uzimanje slobodnih dana ukoliko im se kućni ljubimac razboli, kako bi se mogli brinuti o njemu.
Iako američki zaposlenici još nemaju ovakvu pogodnost, nekim od njih poslodavac omogućava full-service brigu o kućnim ljubimcima dok su zaposlenici odsutni zbog primjerice službenog puta.
(V.K.)
Izvor:
New York Post