Planirajte svoj dan. Unaprijed planirajući zadatke, olakšat ćete put k ostvarenju ciljeva u okviru zadanih rokova. Vrijeme je dragocjeno, a uspješan poslovan čovjek zna kako ga iskoristiti.
Naime, važno je pravilno rasporediti vrijeme na poslu. Svaki zaposlenik biti će učinkovitiji ako svakodnevno napravi plan rada za slijedeći dan. Stoga vam donosimo nekoliko savjeta kako napraviti dnevni plan rada.
Označite važnije obveze
Količina posla te kratki rokovi mogu dovesti do neorganizacije koja neće ostvariti željene rezultate.
Stoga stručnjaci savjetuju zaposlenicima da na početku radnog dana odrede prioritete za taj dan. Naime, najučinkovitiji način je odrediti kratkoročne i dugoročne ciljeve.
Ne udaljavajte se od ciljeva
Postoje mnoge stvari koje vam mogu odvratiti pozornost. Stoga stručnjaci savjetuju svakom zaposleniku da s vremena na vrijeme provjere jesu li obavili zadatke. Jedan od načina je da u poslovni rokovnike napiše sve zadatke. Na taj način ćete lakše napraviti plan rada.
Upravljajte vremenom
Kategorizirajte listu obveza koje morate napraviti. Savjetujemo vam da listu razvrstate po pozivima, zadacima i zadanim rokovima. Svakodnevno odvojite barem pet minuta vremena kako bi napravili dnevni raspored. Na taj način uštedjet ćete na vremenu. Stručnjaci savjetuju da na kraju radnog dana sastavite raspored za sutrašnji dan.
Arhivirajte dokumente
Nakon završenog zadatka papirologiju pospremite u arhivu, kako vam ne bi zauzimala mjesto na stolu. Isto napravite i s datotekom u kompjuteru, onom koju više ne upotrebljavate.
(A.T.)
Izvor:
Monster