Bez obzira sviđalo se to vama ili ne, postoji dio uredske kulture koja ulazi u sve forme razgovora, a kojeg se pridržava većina zaposlenika. Stoga, želite li biti bolji od prosjeka te pridonijeti razvoju svoje karijere, morate se pridržavati nekih nepisanih pravila.
U timu ne postoji "JA"
Pomognite suradnicima s njihovim zadacima. Oni će cijeniti vašu namjeru i razumijevanje za timski rad, a vjerojatno će vam i pomoći kad vama to bude potrebno.
Budite točni
Preporučljivo je isplanirati vrijeme kako bi bili točni. Kašnjenje na sastanke ili na posao samo odaje dojam neodgovorne osobe.
Budite proaktivni
Iskoristite slobodno vrijeme na poslu kako biste potakli razvoj svoje karijere. Napravite pregled svog tjednog rada i isplanirajte slijedeći radni tjedan.
Budite dio rješenja, a ne dio problema
Umjesto kritike, ponudite rješenje. Razmislite o tome kako bi se postojeća situacija mogla unaprijediti i iznesite alternativne strategije. Zatim raspravite o tome sa svojim suradnicima te razmislite o dobrim i lošim stranama vaših prijedloga. Zapamtite kako se vodstvo tvrtke neće uvijek složiti s vašim prijedlozima, ali će svakako cijeniti vašu predanost i želju da pomognete razvoju tvrtke.
Suočite se s prekovremenim radom
Tvrtke cijene zaposlenike koji su voljni odraditi i prekovremen sate. Ukoliko ste jutarnji tip, dođite ranije na posao, a ako vam je pak lakše raditi noću, ostanite duže na poslu.
Poštujte rokove
Dajte sve od sebe te izvršite svoje zadatke u roku. Kada završite, pomognite ostalim suradnicima. U tim trenucima važno je znati kako u pomoć priskaču svi, bez obzira na kojoj se poziciji nalazili. Međutim još je važnije ostati smiren i ne dopustit da vas nadvlada stres u vremenu kad se rokovi bliže kraju.
(A.T.)
Izvor:
AskMen