Odvjetničke tvrtke u SAD-u su otkrile YouTube.
Zapravo, otkrili su kako studenti prava koje tvrtke
preko ljeta pokušavaju zaposliti kao asistente mnogo vremena provode pregledavajući sadržaje na popularnom YouTube-u.
Stoga ja nekoliko tvrtki odlučilo to otkriće implementirati u svoje regrutacijske procese, kreirajući video oglase i website-ove, koji svojim dizajnom i sadržajem podsjećaju na popularni site za razmjenu video sadržaja.
Tvrtke su uvjerene kako će na ovaj način uspjeti uvjeriti studente da su njihovi odvjetnici mladi, širokoumni, fleksibilni i trendy.
Kako svake godine više od 19.000 studenata započinje s radom u odvjetničkim tvrtkama, ljetna je praksa idealno vrijeme za privlačenje budućih pripravnika od kojih većina postaje uspješna u svom poslu.
Zaposlenik jedne odvjetničke tvrtke napominje kako su video oglasi još uvijek prejednostavni, a tematski su najčešće vezani uz talačke krize.
Tako jedan od njih prikazuje zaposlenika u konkurentskoj tvrtki koji ne može pronaći potrebne materijale te govori kako je zatočen u odijelu i cipelama, a na godišnjem odmoru stalno radi. U tvrtki pak koja je lansirala ovaj video, zaposlenica prezentira tvrtki govoreći kako je "život u njoj potpuno drugačiji", a baš kao i na YouTube-u video filmovi se mogu ocjenjivati i pretraživati.
(V.K.)
Izvor:
NY Times