Recesiji usprkos američki magazin Forbes tvrdi da se muškarci vraćaju klasičnoj poslovnoj eleganciji
Razmišljati o obnavljanju jesenske garderobe u doba kada su mnogima ugrožena radna mjesta i egzistencija može se činiti neozbiljnim, ali iz newyorkškoga Wall Streeta, londonskoga Cityja i drugih epicentara poslovne moći svjetskih metropola čuje se da upravo sada muškarci žele održati dostojanstven poslovan izgled.
Ili, kako kaže Michael Fisher, urednik muške mode u Stylesightu, "što ekonomija lošije stoji, to je važnije kako izgledamo na poslu".
Neformalno odijevanje
Brojne ankete pokazuju da muškarci vjeruju da dobar stil odijevanja uvelike utječe na njihovu radnu efikasnost, visinu zarade i mogućnosti napredovanja, te tvrde da više cijene dobro odjevene šefove od "casualaca" ili nemarnjaka.
S recesijom su se vratili stari poslovni odjevni kanoni tako da se sve češće događa da je tzv. neformalno odijevanje - u mnogim američkim i zapadnoeuropskim tvrtkama prvo uvedeno petkom, a kasnije i nekih drugih radnih dana, moralo ustuknuti pred formalnim.
Dizajneri su se još jedanput iskazali kao dobri prognozeri, jer su već lani u modu za ovu jesen i zimu ubacili mnogo trodjelnih odijela, klasično krojenih hlača i košulja sa čvrstim ovratnicima. Osobito ih je mnogo u kolekcijama kuća Burberry i Dolce & Gabbana.
Trodjelna odijela u uskoj gami boja od crne, preko tamno do srednje sive, sviđaju se i mladim muškarcima na početku karijere, koji ih u kompletu nose u najformalnijim prigodama, ili ih rasparuju tako da ne odijenu prsluk ili da sako nose uz traperice.
Odlično izgledaju i kada prsluk koriste za casual varijantu za neki neposlovan izlazak, i odjenu ga uz sportsku majicu i hlače.
Trendovi
(Sonja Braut)