Ove se godine poslodavcima pruža niz olakšica koje im omogućavaju brži i jednostavniji pronalazak sezonskih radnika
MojPosao i ove godine, u suradnji s partnerima, provodi akciju "Poslovi u turizmu 2009." čiji je cilj lakše zapošljavanje sezonskog kadra i povećana likvidnost na tržištu rada u turizmu za vrijeme turističke sezone.
Svrha akcije je povećati zadovoljstvo poslodavaca u turističkom sektoru koji imaju potrebu za sezonskim radnicima, kroz povoljnije uvjete oglašavanja i povećani odaziv kandidata na oglase.
Olakšice za poslodavce
MojPosao je pripremio niz olakšica za poslodavce koje im omogućavaju brži i jednostavniji pronalazak sezonskih radnika.
Tako će svi mali i obiteljski hoteli, kampovi, restorani i caffe barovi moći koristiti povoljnije uvjete za objavu oglasa za radne pozicije na MojPosao što će im omogućiti bolji pristup sezonskim radnicima.
Također, sve navedene tvrtke će za vrijeme trajanja akcije moći besplatno koristiti jedinstveni sustav za predselekciju kandidata – LJUDEVIT.
Široka mreža partnera
Uspješnost i značaj ove akcije potvrđuju i ovogodišnja mreža partnera, pa tako akciju tradicionalno podržava Hrvatska udruga poslodavaca (HUP), zatim Hrvatska turistička zajednica (HTZ), Hrvatski zavod za zapošljavanje (HZZ) te Hrvatska udruga hotelijera (HUH) koji svoje članice aktivno potiču na zapošljavanje kvalitetnog kadra.
"Turistička sezone bi trebala, kao i svake godine, smanjiti nezaposlenost i omogućiti mnogima zaradu ne samo tijekom ljeta nego i stvaranje zalihe za mjesece po završetku sezone. Ovakve akcije pomažu poslodavcima u traženju zaposlenika, ali omogućuju i posloprimcima iz svih dijelova Hrvatske bolji pregled sezonskih poslova, što povećava mobilnost na tržištu rada.
Akcija Poslovi u turizmu naročito je važna u trenutnoj situaciji kada se ponajviše govori o krizi i malo je pozitivnih poruka. Vjerujemo da ova akcija predstavlja dobru vijest kakvih nam trenutno treba što više, te da će se i ove godine u turizmu ovim putem i općenito zaposliti značajan broj radnika", komentirao je Marko Oltean, voditelj odjela za odnose s klijentima na MojPosao.
Znanje stranih jezika sve važnije
Iskustvo iz prethodnih godina ukazuje na veliki interes poslodavaca za ovu akciju, a tradicionalno su najtraženija zanimanja konobar i kuhar.
Prošlogodišnja akcija pokazala je kako se sve više cijeni znanje stranih jezika, dok su smanjeni zahtjevi za radnim iskustvom, što sezonske poslove čini idealnim za mlade koji tek pristupaju tržištu rada.