Lider pokrenuo akciju ‘Dajte da radimo!‘
Lider pokreće akciju ‘Dajte da radimo!‘ Želimo osvijestiti Vladu i sve koji odlučuju da je krajnje vrijeme da se gospodarstvo otvori! Naime, svaki dan imamo priliku čuti i vidjeti primjere kako se jednima omogućavaju puno blaže mjere, a drugima ne. I zato želimo čuti vaše primjere nepravednih postupaka - piše Lider.hr.
"Komentarom Vanje Figenwalda krenuli smo s akcijom #dajtedaradimo!"
U posljednje vrijeme svjedoci smo popuštanja mjera, no to popuštanje prema mišljenjima mnogih nije jedanko za sve. Dozvoljeni su vjerski obredi, a nisu konferencije i poslovni događaji. Otvoreni su dječji parkići, a ostavljanje djece u vrtiću sliči kao ulazak u operacijsku salu. Dozvoljava se odlazak hrvatskih radnika u Njemačku na rad, a još uvijek se ograničava kretanje među županijama.
U sve većem dijelu europskih zemalja, od onih koje su desetak dana prije nas popustili mjere, i dalje opada broj zaraženih.
Kako to? Kako je napisao Vanja FIgenwald - što se argumenta o slušanju stručnjaka tiče, nikad nije imao manje temelja.
Kojih stručnjaka?
Onih iz Švedske ili onih iz Hrvatske? Onih iz Koreje ili iz Italije? Onih koji kažu da virus reagira na toplo i vlažno ili onih koji uvjeravaju da ne? Onih koji savjetuju maske ili onih koji kažu da nisu potrebne? Onih koji tvrde da se virus zadržava tjednima na nekim podlogama ili onima koji ga usred žarišta nisu baš nigdje našli? Onima koji rastjeruju šetače, ali dopuštaju vjerske procesije i objašnjavaju kako se virus širi kroz teniske loptice?
Zaista, kojim bi to stručnjacima trebalo pokloniti bespogovorno povjerenje? Biti stručnjak, naime, ne znači automatski biti u pravu. S obzirom na to da možemo birati omiljene stručnjake, ja evo biram švedske. Njihovo stručno mišljenje mi se više sviđa - napisao je Figenwald.
Ovom akcijom 'Dajte da radimo' želimo čuti vaše mišljenje. Javite nam na koje ste nelogičnosti u svom poslovanju naišli i Lider će istražiti poručuju iz Lider.hr. "Javite nam se na webredakcija@lider.media, javite nam se preko naših društvenih mreža - Facebook i LinkedIn".
Izvor: Lider.hr