Rezultati istraživanja koje je provelo više od 3.500 tajnih kupaca (mystery shoppers) pokazuju da ukoliko žele povećati poslovanje i povjerenje korisnika, poslodavci bi se trebali fokusirati na treniranje ljubaznosti i poticanje znanja kod svojih zaposlenika.
Naime 93% mystery shoppera osjetilo je kako su ljubaznost i znanje zaposlenika bili najvažniji elementi kojima pridonose ugodnom odnosu s kupcima. S druge pak strane, uobičajeni, svakodnevni kupci rekli su kako ovi elementi na njih ili nisu ili jesu ostavili puno dojma.
Dobra strana jest ta što je više od 52% mystery shoppera izjavilo kako su ljubaznosti i znanju zaposlenika uglavnom dodjeljivane visoke ocjene tijekom istraživanja. Međutim, u onim poslovima gdje je trebalo najviše pomoći kupcima, zaposlenici u tvrtkama nisu postigli baš najbolje ocjene. Više od 38% ispitivača je reklo kako su ljubaznost i znanje u tim poslovima konstantno pokazivali najniže rezultate.
Područje preprodaje pokazalo se kao ono koje najviše zaostaje za osnovnim poslovnim standardima. Gotovo polovica mystery shoppera izvijestila je kako je upravo preprodaja područje na kojem su najčešće viđali poslovne propuste te isto tako nedostatak ljubaznosti i znanja kod zaposlenika.
(V.K.)
Izvor:
Chron.com