U kampanji za poboljšanje svog imidža, jedan od najvećih trgovačkih lanaca u SAD-u i najveći poslodavac u toj zemlji, Wal-Mart, okrenuo se bloggerima. Imidž te tvrtke u javnosti, u posljednje vrijeme je ozbiljno narušen čestim optužbama za potplaćivanje radnika i stalno smanjivanje iznosa za zdravstveno osiguranje radnika.
Također, u prilog im ne ide i to što savezna država Maryland planira donijeti i posebni propis kojim bi se Wal-Mart obvezalo da izdvaja više sredstava za zdravstveno osiguranje svojih radnika.
Kako bi se pokušali othrvati tim "napadima" stručnjaci za odnose s javnošću Wal-Marta, odlučili su se okrenuti alternativnim medijima. Tako su poznatim bloggerima počeli slati e-mailove s ekskluzivnim vijestima, prijedlozima za teme koje će otvoriti u svom blogu i čak ih pozivati da posjete sjedište tvrtke.
Očito je da su polučili velik uspjeh jer su se na Internetu uskoro počeli pojavljivati tekstovi koji podupiru tvrtku i kritiziraju odluku vlasti o minimalnom iznosu koji bi trebala izdvajati za zdravstveno osiguranje svojih radnika.
Također, ono što je zasigurno razveselilo zadužene za odnose s javnošću u Wal-Martu jest i to da je većina bloggera njihove informacije objavila u cijelosti i to bez navođenja izvora.
(T.B.)
Izvor:
NY Times