Većina osoba smatra da bi rad s prijateljima bio lakši i jednostavniji. Tako, primjerice, Google i Yahoo daju mogućnost svojim zaposlenicima da zaposle osobe s kojima bi željeli raditi. No, stručnjaci upozoravaju da kvalitetno prijateljstvo ne znači i kvalitetna suradnja. Kako ne bi dolazili u konfliktne odnose s kolegama, donosimo vam nekoliko savjeta kako raditi s prijateljem.
Podijelite odgovornost
Prijateljstvo i odgovornost na poslu ne smiju se "miješati". Ako imate suradnika koji vam je prijatelj u privatnom životu, nemojte ga poštediti njegove odgovornosti na radom mjestu.
Naučite reći NE
Važno je odrediti pravila kojih se valja držati. Primjerice, ukoliko vaš kolega odluči dati otkaz, mora imati na umu da ima određene obveze prema tvrtki koje je potpisao u ugovoru.
Biti organiziran
Važna je dobra komunikacija, druženje s kolegama, sloboda odlučivanja, ali i dobra podjela posla kao i dobar voditelj tima. No, stručnjaci smatraju da je zaposlenik produktivniji ako unaprijed isplanira radni dan.(A.T.)
Izvor:
Forbes