Čak 99% dalmatinskih kućanstava nije u posljednjih 6 mjeseci kupilo nekretninu, a njih 97% nije nabavilo novi automobil. Na organizaciju svadbi i sličnih veselja u tom razdoblju nije se trošilo u 95% obitelji, 94 % ih nije ulagalo u fondove ili dionice.
Pokazalo je to istraživanje agencije Puls provedeno u drugoj polovici siječnja na slučajnom reprezentativnom uzorku od 500 građana starijih od 18 godina s područja četiri dalmatinske županije.
Ipak, zanimljiv je podatak da je novi mobitel kupilo čak 30% kućanstva. Taj su izdatak ponajviše sebi priuštili muškarci (34%), mlađi od 30 godina (58%) te osobe sa srednjom stručnom spremom (39%).
Zanimljivo je da poslije troška za novi mobitel slijedi briga za budućnost iskazana kroz štednju u banci ili ulaganje u životno osiguranje, što podjednako preferiraju žene (29%) i muškarci (28%).
Ukupno je 17% dalmatinskih kućanstava imalo u zadnjem polugodištu izdatke za obrazovanje, što zbog potreba posla, što zbog potrebe cjeloživotnog učenja.
(A.T.)
Izvor:
Slobodna Dalmacija