Poslovno okruženje gotovo nikad ne pruža idealne uvjete za rad. Uredi su često dijeljeni, pa ako već ne postoje izravne upadice kolega, uvijek netko prolazi ili nekoga treba. Stoga, ako se počinjete osjećati kao da gubite konce te biste najradije otišli na godišnji, donosimo vam nekoliko savjeta kako poboljšati produktivnost u radu.
Odgovarajte samo na važno
Sigurno u vaš Inbox stiže veliki broj e-mailova na koje ne stižete dgovoriti i koji vas često odvlače od posla kojeg trenutno radite.
Stoga, ako nema e-mail nema high priority naznaku ili je direktno naslovljen na vas, odgovorite kasnije. Također probajte razdvojiti osobne mail accounte i poslovne. Privatne mailove šaljite poslije radnog vremena i po mogućnosti od doma.
Ugasite chat programe
Ugasite sve chat programe. Chat programi odlični su za ekspresnu komunikaciju, ali ona ujedno proždire vremenske resurse i pažnju, a toga su svjesni i vaši šefovi. Dakle, izdržite i recite svojim online prijateljima da ćete im se javiti navečer ili staromodnim putem – telefonski.
Pripremite se za sastanke
Čak se i poslovni razgovori mogu odužiti ukoliko nisu pravilno tempirani. Sastavite popis kontakata za tekući dan uz koje navedite osnovne ideje i pitanja, time ćete ujedno i smanjiti potrebu da iste ljude zovete više puta.
Uzmite pauzu
Ako osjećate umor, izađite na balkon, udahnite zrak. Ponekad je potrebna i manja šetnja kako bi mogli nesmetano nastaviti sa radom.
Pišite podsjetnike
Znate kako se kaže, pametan piše. Vizualni podsjetnici mogu dugoročno uštedjeti na vremenu. Ujedno vam pomažu da ne skrenete s puta radnih zadataka, a i daju određen osjećaj postignuća kada znate da možete prijeći na sljedeći.
Držite radni stol urednim
Pogledajte svoj stol i ladice. Znate li za većinu stvari gdje se nalazi ili ipak trebate malo vremena da se sjetite, pa još malo dok ih stvarno pronađete? Jedino rješenje je da uredite vaš stol te ćete jedino na taj način znati gdje vam se nalaze stvari.
(A.T.)
Izvor:
MSN