Google i Yahoo najbolji su online brandovi među korisnicima Interneta u SAD-u, dok je MySpace veoma snažan kod mlađe populacije, pokazalo je istraživanje tvrtke JupiterResearch.
To je istraživanje utvrdilo da je Google najomiljeniji online brand za 36% ispitanika, a Yahoo za 32% ispitanika.
MySpace, brzorastuća internetska stranica za druženje, izabralo je kao omiljenu 32% ispitanika u dobi od 18 do 24 godine.
Među ostalim ključnim online brandovima, Amazon je izabralo 20% ispitanika, slijedi ga eBay sa 18%, Microsoft sa 11%, AOL sa 7% i Apple sa 3% ispitanika.
U istraživanu je bilo postavljeno pitanje da se napiše dva najomiljenija online branda.
"U današnje vrijeme potrošači su svakodnevno bombardirani preprekama koje dolaze e-mailom, a oglašivaći nedvojbeno traže kako da se marketinški što efikasnije oglase", rekao je David Schatsky, predsjednik tvrtke JupiterResearch.
(A.T.)
Izvor:
news.com.au