Prije nego ih zaposle, poslodavci mladima moraju prikazati realnu sliku o načinu rada, kako ne bi imali nerealna očekivanjima
Većina mladih (70 posto) svoj je prvi posao promijenila nakon dvije godine rada, pokazalo je nedavno provedeno američko istraživanje.
Osim toga, otkriveno je da 43 posto mladih ne obavlja posao koji su očekivali da će raditi, zbog toga što nisu uspjeli naći posao za koji su se školovali ili su na dobivanje trenutnog posla utjecali neki drugi faktori.
Ipak, njih 74 posto obavlja posao gdje u većoj ili manjoj mjeri primjenjuju znanja koje su stekli tijekom školovanja.
Ovisni o novim tehnologijama
Istovremeno, 60 posto mladih priznalo je da traže novi posao ili žele promijeniti zanimanje, iako ih je 57 posto istaknulo da su zadovoljni svojim trenutnim poslom.
"Stalna briga za sigurnost radnog mjesta može uzrokovati frustracije među zaposlenicima", ističe Jenny Floren, izvršna direktorica tvrtke Experience koja je provela istraživanje.
"Ipak, drugačijim pristupom načinu rukovođenja menadžeri za ljudske resurse mogu utjecati na pozitivno raspoloženje mladih", poručuje ona.
Kako bi zadržali mlade zaposlenike, poslodavci moraju promijeniti način komunikacije, poručuje Floren. Prije nego ih zaposle, poslodavci im moraju prikazati im realnu sliku o načinu rada, kako kasnije ne bi bili razočarani očekivanjima.
Željni znanja
Osim toga, zaposlenici generacije Y vole dinamičniju komunikaciju zbog čega u većoj mjeri koriste nove tehnologije, te su zadovoljniji ako im poslodavac omogući korištenje tih tehnologija.
Bez obzira je li riječ o poslovnim sastancima ili edukativnim programima, generacija Y željna je dodatnog znanja, pa im je potrebno omogućiti aktivno sudjelovanje u svim procesima poslovanja.
Ispune li svoja očekivanja, mladi će biti zadovoljniji na svom radnom mjestu, a zadovoljni zaposlenici su uglavnom i najproduktivniji. (V.K.)
Izvor:
Experience.com