Slanje privatnih e-mailova, plaćanje računa, kupovina, pisanje blogova ili obnavljanje statusa na društvenim mrežama, sve je popularnija zanimacija kada šef nije u uredu
"Kad mačke nema, miševi kolo vode", popularna je poslovica koja se može primijeniti i na radnom mjestu. Naime, kada nadređenog nema, zaposlenici uglavnom ne obavljaju svoj posao i ponašaju se opuštenije.
Čim uhvate priliku, radnici na posao dolaze kasnije, s radnog mjesta odlaze ranije, vode privatne razgovore sa suradnicima, telefoniraju, uzimaju nepotrebne pauze i "surfaju" internetom, pokazalo je istraživanje website-a careerbuilder.com.
Čak dva sata za zabavu
Kada im nadređeni nije u uredu, oko 61 posto zaposlenika surfa Internetom, dok u prosjeku 20 posto zaposlenih na radnom mjestu zabušava barem sat vremena. Osim toga, oko devet posto njih čak dva sata posveti zabavi.
Budući da je komunikacija e-mailom uobičajena u današnjem poslovnom svijetu, zaposlenici se, kada šefa nema ili ih ne gleda, njime koriste i u privatne svrhe. Tada čak 61 posto zaposlenika poslovni e-mail koristi za komunikaciju s rodbinom i prijateljima.
Također, rezultati su pokazali da 33 posto zaposlenika barem pola sata na poslu posveti komunikaciji s prijateljima i obitelji.
Budući da je zabava na radnom mjestu jedan od glavnih razloga neučinkovitosti, poslodavci sve učestalije brane pristup društvenim mrežama i internet stranicama koje nisu potrebne za poslovanje. (D.P)
Izvor:
careerbuilder.com