Zamislite da zarađujete pisanjem statusa na Facebooku… Dok potonji korisnicima obećava da ih nikad neće tražiti novac, nova društvena Chime.in obećava upravo suprotno – plaćat će korisnicima da pišu.
Više od 800 milijuna članova na Facebooku svakodnevno bombardiraju milijuni oglasa što je osnivaču i brojnim povezanim kompanijama donijelo ogromno bogatstvo. Vlasnik Ubermedia želi promijeniti tržište na način da on plaća svojim korisnicima na novoj društvenoj mreži Chime.in.
Odnosno, kako to kaže Bill Gross, „Share with Chime.in and Chime.in will share with you“. Na svaku reklamu, korisnici bi trebali dobivati 50% prihoda od ulagača.
To je način na koji će Chime.in započeti s osvajanjem tržišta i kaže da će se sami korisnici boriti s privlačenjem prometa. „Kad nešto uključuje novac, to je ozbiljnija negoli kad ga nema“, kaže Gross.
Neki od vodećih brandova u američkoj zabavljačkoj industriji već su se dogovorili da će otvoriti stranicu na Chime.in. Poanta mreže je povezivanje interesnih grupa jer ljudi odustaju od surfanja u korist povezivanja s ljudima koji dijele njihove interese. (M.D.)
Izvor: Huffingtonpost