Sve veći broj nadređenih zabrinut je zbog vremena koje njihovi zaposlenici provode na Twitteru, pokazalo je britansko istraživanje.
Više od 47 posto poslodavaca priznalo je da su zabrinuti zbog količine vremena koje njihovi zaposlenici provode na Twitteru. Dodatnih 15 posto ih je reklo da su "vrlo zabrinuti" zbog gubljenja vremena na toj stranici, pokazalo je nedavno britansko istraživanje.
U istom istraživanju, većina radnika, njih 63 posto, priznala je da provode kratko vrijeme na svom osobnom Twitter računu na poslu, dok je samo njih 13 posto priznalo da na to troše 45 minuta svog radnog vremena.
"Nitko ne voli priznati da zabušava na poslu, stoga bi ove brojke mogle biti i mnogo veće. Stoga je teško točno odrediti prosječno vrijeme koje zaposlenik provede na Twitteru", kažu autori istraživanja.
Prosječno 20 minuta
"Procjenjujemo da zaposlenik u prosjeku potroši 20 minuta na Twitter. Za malu tvrtku s 30 zaposlenika to znači gubitak od 50 sati tjedno", dodaju.
Jedan poslodavac koji je sudjelovao u istraživanju kazao je kako su pokušali zaposlenicima zabraniti pristup stranicama kao što su Twitter i Facebook ili im ograničiti njihovo korištenje na stanku za ručak, ali je to bilo teško provesti.
"Još jedan problem s kojim se zbog toga suočavamo je miješanje osobnih i poslovnih odnosa u uredu. Na primjer, imali smo slučajeve da su zaposlenici javili kako su bolesni, da bi tijekom dana tvitali kako su u šoping centru. Kolege koji te osobe prate na Twitteru to stavlja u nelagodan položaj", dodao je poslodavac. (T. B.)
Izvor: The Telegraph