Iako u Hrvatskoj ima više od 300 tisuća nezaposlenih, trgovački lanci ne smatraju da trebaju posebnim akcijama privući baš tu skupinu potrošača.
Više od 750 tisuća nezaposlenih u Srbiji od 2. do 6. srpnja su mogli ostvariti 10 posto popusta na sve kupnje u 115 supermarketa Maxi u vlasništvu blegijske Delhaize grupe. Morali su samo ponijeti potvrdu s burze da su nezaposleni.
No, u Hrvatskoj nema takve pogodnosti za nezaposlene, a trgovci popuste nude uglavnom umirovljenicima. Iz vodećih trgovačkih lanaca upozoravaju na to da svi kupci mogu ostvariti popuste putem kartica lojalnosti, piše Poslovni dnevnik.
"U Konzumu u Hrvatskoj i BiH svim umirovljenicima jednom mjesečno osiguravamo kupnju sa 10 posto popusta. Popust se realizira u cijeloj našoj maloprodajnoj mreži u svim formatima prodajnih mjesta. Idea u Srbiji također svim umirovljenicima poklanja popust od 10 posto na dan isplate mirovina i sutradan", poručili su iz Konzuma.
U Lidlu su također kazali da jednom tjedno nude popuste umirovljenicima, ali nisu željeli odgovoriti nude li popuste još nekim grupama potrošača.
Iz riječkih Plodina se nisu očitovali o popustima, a pregledom njihove web stranice može se vidjeti da specijalnih popusta za određene grupe kupaca zasad nemaju.
U Mercatoru i Getrou podsjećaju na kartice lojalnosti, s kojima se mogu ostvariti popusti "na široku paletu proizvoda". Kažu i da korisnici njihovih kartica određenim danima mogu ostvariti 10 posto popusta na cijelu kupnju iznad 100 kuna te navode i specijalne prilično visoke mjesečne popuste. U Mercatoru također imaju posebne akcije za umirovljenike.
Iako u Hrvatskoj ima više od 300 tisuća nezaposlenih, pa njihovo privlačenje u trgovine posebnim popustima i nije nelogičan potez, predstavnik jednog stranog lanca u Hrvatskoj, koji je želio ostati anoniman, komentirao je da takva ideja i nema velikog smisla te da sve potrošače treba privlačiti ponajprije povoljnim cijenama. (T. B)
Izvor: Poslovni dnevnik